Ok takkHansien skrev:Valdresflya er åpen ja. Usikker på hvorfor, men Google vil ikke legge seg over flya i det heletatt med mindre man gjør det manuelt.

Ok takkHansien skrev:Valdresflya er åpen ja. Usikker på hvorfor, men Google vil ikke legge seg over flya i det heletatt med mindre man gjør det manuelt.
Ja, den ble litt strakere, da jeg slo fra meg overnattingen siden Cutless ikke ble med, og det var jo han som hadde teltetUgelvik skrev:Ser det ble en litt strakere rute enn orginalt planlagt. Tenker du å kjøre den på én dag?
Ingen problem det CutlessCutless skrev:God tur Ove, jeg sitter å irriterer meg, men ble litt for trangt mellom innflytting i nytt hus og avreise. Synd at været tvang gjennom tidlig avreise. Jeg satser alt på å møte deg på halvveien når du kjører nedover![]()
Kos deg masse, og kjør bra!
Jeg blir nok til den 20.juli tenker jeg. Kom gjerne på besøk i molde :)Snikkeren skrev:So close, but no cigar.
Er jo ikke så langt unna meg dette. Hvor lenge blir du? Kanskje jeg kunne tatt meg en tur, så kunne jeg jo tatt meg en tur (når jeg er ferdig med oppussingen) og truffet deg og kanskje KjellV.
Bjerknez skrev:Hvis flere ønsker å slå følge hele elelr deler av veien, så er det oppmøte kl. 09:00 i morgen på Kiwi Tranby
Å vist du skulle høre en en summende lyd bak deg som ble borte når du snudde deg, så var det bare megHansien skrev:Bjerknez skrev:Hvis flere ønsker å slå følge hele elelr deler av veien, så er det oppmøte kl. 09:00 i morgen på Kiwi Tranby
Nå vet ikke jeg helt når jeg dra Nordover i retning Trondheim i morgen, men skulle dere passere en kar som står oppe på Valdresflya og knipser bilder ikke alt for langt fra en Duke så er det bare å tute.
Ta meg gjerne igjen og stopp meg, så tar vi en kaffeBjerknez skrev:Å vist du skulle høre en en summende lyd bak deg som ble borte når du snudde deg, så var det bare megHansien skrev:Bjerknez skrev:Hvis flere ønsker å slå følge hele elelr deler av veien, så er det oppmøte kl. 09:00 i morgen på Kiwi Tranby
Nå vet ikke jeg helt når jeg dra Nordover i retning Trondheim i morgen, men skulle dere passere en kar som står oppe på Valdresflya og knipser bilder ikke alt for langt fra en Duke så er det bare å tute.![]()
Neida, jeg skal tute jeg vetu