Gratulerer med kjempe valg av sykkel

Lykke til og god bedring Kjell..Triste saker dette..
Elruts
Da har du ikke sett hue til kjellvTommas skrev:Flaks det var kneet som fikk sykkel over seg, og ikke hue
God bedring, og gratulerer med ny sykkel!
Var vel ikke like trivelig å se deg ligge i senga med stålpigger gjennom beinet, da jeg hadde sett frem til noen flotte turer denne uken, men da får jeg klare meg alene, hehe.kjellv skrev:Hatt et trivelig besøk av Bjerknez nå. Kjekt å se ham, men fikk jo ikke sett nysykkeln hans. Hadde noen planer om fellesturer i uka som kommer vi, men de blir det ikke noe av. Men besøk var kjekt :-)
Sent fra min C6603 via Tapatalk
<br />Var vel ikke like trivelig å se deg ligge i senga med stålpigger gjennom beinet, da jeg hadde sett frem til noen flotte turer denne uken, men da får jeg klare meg alene, hehe. <br /><br />Men fy faen å han romkompisen din snorka!!kjellv skrev:<br />Hatt et trivelig besøk av Bjerknez nå. Kjekt å se ham, men fikk jo ikke sett nysykkeln hans. Hadde noen planer om fellesturer i uka som kommer vi, men de blir det ikke noe av. Men besøk var kjekt :-)<br /><br />Sent fra min C6603 via Tapatalk
kjellv skrev:Fikk ørepropper av nattevakten her i natt, så denne natta har jeg sovet bra. Tunellarbeideren har også sovet...for å si det sånn![]()
Hadde en lang prat med Nattsøsteren i går kveld, og fått svar på mange ting jeg har lurt på. Hvorfor kan ikke alle helsearbeidere være like ærlige og si ting som de er? Skal da ikke være nødvendig å pakke sannheten inn i pent papir for en voksen mann..
Dette blir i hvert fall ei spennende uke...
Denne Nattsøsteren var heldigvis av den gamle gode sorten, slike som ser tvers igjennom deg og vet akkurat hva du tenker på.LordShaft skrev:De siste generasjoner er opplært til å pakke alt inn i konfekt papir. Lenge leve ærlighet uansett hvor dystert budskapet måtte være.
Jeg vet ikke hva søster ærlig sa til deg, men håper virkelig kneet blir bra igjen. God bedring !
Note4
Det høres bra utkjellv skrev:Har nettopp fått den beskjeden jeg har ventet på :-) Blir sendt til St.Olavs i morgen for operasjon. Landets beste ortopeder finnes der har jeg hørt i dag. Kan nesten ikke si annet enn at dette ser jeg fram til.
kjellv skrev:Har nettopp fått den beskjeden jeg har ventet på :-) Blir sendt til St.Olavs i morgen for operasjon. Landets beste ortopeder finnes der har jeg hørt i dag. Kan nesten ikke si annet enn at dette ser jeg fram til.