Skift de delene som er skadet, det blir å koste litt, men det vil gi en langt bedre følelse enn å kjøre med noe halvveis. Jeg er hvertfall slik

Note4
Klart det er irriterende...LordShaft skrev:Dette er bare piss Ove... Uansett hva du prøver å fortelle deg selv så er det innihelvetes irriterende å skrape opp en helt ny sykkel![]()
Skift de delene som er skadet, det blir å koste litt, men det vil gi en langt bedre følelse enn å kjøre med noe halvveis. Jeg er hvertfall slik![]()
Note4
Etter ørt og førti velt på min MX, kan jeg love deg at det skal mye til å bøye gaffelbein!Bjerknez skrev:Haha, det er bare å erte meg ojda. Såpass tåler jeg da![]()
Jeg ser mange nevner acrapovic her. Det kommer vertfall ikke til å bli et faktum. Jeg liker lyden i orginalpotta som den er og i følge lyden i acrapovicen til Tommas så hørte jeg ikke nevneverdig forskjell... Men den ser kaaanskje litt bedre ut... Men ikke nok til at jeg vil svi av penger på dette tror jeg![]()
Har vert ute å sett på sykkelen fire ganger siden sist innlegg og det ser faktisk ikke så ille ut som sagt. Får jeg byttet høyre sidekåpe samt motordeksel så synes ikke skadene i det heletatt.... Nesten...
Det første jeg var livredd for var at noe på sykkelen skulle blitt skjevt. Feks. Fremgaffelen etc. Men det skal vel kanskje mer til enn en nærmest stillestående velt for å bøye denne?
Jøss, det har jeg ikke sett... Dog er noen av prisene der langt høyere enn de jeg fikk oppgitt av forhandler. Sjekket kun et par plastdeler.Elolz skrev:Utrolig kjipe greier.![]()
Originale deler kan du finne delenummer på tegninger herfra: http://www.partsfish.com/oemparts/#/c/y ... ycle/partsUgelvik skrev:Orginale deler får du vel ikke pris på uten å gå til en leverandør. Har sett etter priser på min yamaha, men finner kun delekataloger og ikke noe priser..
Edit: Det jeg har gjort er å finne delenummer i katalogen og sendt forespørsel via epost til den lokale yamahaforhandleren.
Og sjekke priser fra norsk nettbutikk herfra: http://www.oemparts.no/store/oemparts
De har dessverre ikke BMW-deler der av en eller annen grunn.
Nettoppmammut89 skrev:dritt med velten , ikke mist for mye søvn , sykkelen går jo og dette er noe du kan gruble på i vinter :)
I situasjonen jeg var så hadde jeg nok gått på snørra med en traktor også. Joda, jeg kunne sikkert ungått velten ved å kjørt penere, men uten skilting og at de andre tunellene var helt fine å kjøre i så gikk det galt.Kawagutten skrev:Synd med velten. Har du blitt litt for inspirert av traktor folket?
Gratis å kjøre mc på aursjøvegen, er jo laget hull i bommen spesifikt for mc også, så det var nok ikke karmaBjerknez skrev:I situasjonen jeg var så hadde jeg nok gått på snørra med en traktor også. Joda, jeg kunne sikkert ungått velten ved å kjørt penere, men uten skilting og at de andre tunellene var helt fine å kjøre i så gikk det galt.Kawagutten skrev:Synd med velten. Har du blitt litt for inspirert av traktor folket?
Kan jo ikke skulde på andre enn meg selv egenttlig, selv om jeg nok hadde kjørt noe roligere om det sto et skilt der.
Det kostet egenlig penger å kjøre over der, men jeg dundret rett igjennom uten å betale. Det for være "straff" nok fra min side![]()
Så sant ikke det var omvendt da, at det var velten som var straffen formanglende betaling...
Hmmm... Javel...?laban skrev:Gratis å kjøre mc på aursjøvegen, er jo laget hull i bommen spesifikt for mc også, så det var nok ikke karmaBjerknez skrev:I situasjonen jeg var så hadde jeg nok gått på snørra med en traktor også. Joda, jeg kunne sikkert ungått velten ved å kjørt penere, men uten skilting og at de andre tunellene var helt fine å kjøre i så gikk det galt.Kawagutten skrev:Synd med velten. Har du blitt litt for inspirert av traktor folket?
Kan jo ikke skulde på andre enn meg selv egenttlig, selv om jeg nok hadde kjørt noe roligere om det sto et skilt der.
Det kostet egenlig penger å kjøre over der, men jeg dundret rett igjennom uten å betale. Det for være "straff" nok fra min side![]()
Så sant ikke det var omvendt da, at det var velten som var straffen formanglende betaling...