kawasaki zx6r, streetfighter deler?
-
- Motorsykkelen din: kawasaki zx6r 98
kawasaki zx6r, streetfighter deler?
hei! har en kawa zx6r 98mod som jeg skal bygge om til streetfighter, dette er mitt første streetfighter prosjekt så trenger hjelp og tips til hvor jeg får tak i deler og kanskje litt om ting som kan være greit å vite/huske på når jeg skal bygge om?
- Kawagutten
- Motorsykkelen din: Ingen ZX12R
Re: kawasaki zx6r, streetfighter deler?
Velkommen til mcsiden.no.
Deler finner du ved å søke på f.eks.Ebay,xlmoto.no eller mcartikler.no .Regner med du skal ha en styrekonvertering og da må du nok forlenge elnettet og bremseslanger.Mål hvor langt du trenger å forlenge elnettet så det ikke blir for kort eller langt,greit med et par cm for mye.Stålomspunnede bremseslanger får du billig i rett lengde.Styrekonverteringen må inn i vognkortet så det må være E merket.
Ta masse før og etter bilder.
Deler finner du ved å søke på f.eks.Ebay,xlmoto.no eller mcartikler.no .Regner med du skal ha en styrekonvertering og da må du nok forlenge elnettet og bremseslanger.Mål hvor langt du trenger å forlenge elnettet så det ikke blir for kort eller langt,greit med et par cm for mye.Stålomspunnede bremseslanger får du billig i rett lengde.Styrekonverteringen må inn i vognkortet så det må være E merket.
Ta masse før og etter bilder.
X Gpz1100 X Aprilia Pegaso 650 1999
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++
X-xt350
X-GSX750ES 86
X-Z750R
X-ZX12R 02
+++