Blir jeg å gå for angel GT igjen...? Definitivt. Selv om jeg ikke har kjørt to dager på bane å kan alt om dekk. Jeg er heller ingen fagmann, for jeg selger ikke dekk må du vite

Note4
Siden du nevner "hønsestriper" (høns er feite) i tråden og legger ut bilder; dine striper er jo ca 2 cm brede, og bildene beviser dette med vulkerester og skrift i gummien, etter 7000 km. "Kyllingstriper" (kyllinger er jo små og tynne) er selvsagt mye smalere, < 1 cm tenker jegLordShaft skrev:Grepet på angel GT dekkene leverer langt over forventingene jeg hadde. På vått føre også. Der pyser jeg ut lenge før dekkene![]()
Blir jeg å gå for angel GT igjen...? Definitivt. Selv om jeg ikke har kjørt to dager på bane å kan alt om dekk. Jeg er heller ingen fagmann, for jeg selger ikke dekk må du viteeyes
Note4
cannon skrev:Nettopp. Akkurat. Kan ikke se at dekkdiskusjonene her inne har ført til så mye annet enn steile meninger og manglende respekt for diverse debattanters erfaring, kunnskap, behov, kjøremåte, sykkeltype, osv.
Derfor; kjøre mer, bremse mindre, gasse mye.
Forøvrig har ST-dekk typisk en profil som ikke er laget for de skarpeste nedleggene. "Hønsestripene" er derfor lett å bli kvitt. Derimot er for eksempel Dunlop GP212 framdekk (godkjent for gatebruk) umulig å fjerne stripene på. Slitebanen fortsetter nesten inn til felgen og selv om man ligger nede med både hålker og hjelm så er den for&%¤# stripa der, men riktignok da i kyllingformat.
Men for all del, jeg kan forstå at det er kult med smale/ingen striper, det være seg i spurv-, kylling-, kalkunformat.....
Ordnet seg med ny forsegling. Lufttrykket er stabilt. Så det er bare å tute og kjøre :-) .AJ skrev: Joda. Dekkene er bra, de. Men det er bare det at det lekker luft fra bakhjulet. Først ikke veldig mye, men i kveld oppdaget jeg at det hadde sivet ut atskillig mer. Såpass at trykket ikke nådde opp til laveste punkt på SLIME dekktrykkmåleren jeg har. Og den begynner på 0,7 BAR!
Tok opp problemet med det lokale MC-verkstedet hvor innehaveren, som hadde gjort jobben, var helt sikker på at han ikke hadde kommet bort forseglingen i felgen. Dere vet, en sånn som ligger i bunn av felgen innvendig på eikefelger slik 1290'en har.
Ny olje iaf på Tuonoen er omtrent samme følelseLordShaft skrev:Har de dekka rulla 10k... Det er imponerende. Satans gode dekk, bare en ting som kan måle seg med ny gummi på biken, nytt kjede og drev![]()
Note4