Men når de gjør tester av dekkene, på bane, i Amerika en plass (husker ikke hvor i farten) viser det seg at pilot power 3 trenger rett i underkant av 2 min med kjøring før de oppnår temperatur. Hvordan tror du dette forespeiler seg på gaten? Med trafikk, fartsgrenser, våte og tørre parti osv osv?

Jeg hadde pilot power 3 på sykkelen min før jeg byttet til angel GT. Dette var gode dekk som satt godt i overraskende lave temperaturer. Men de ga ikke i nærheten så mye tillit å grep som angel GT på veien.
Å den informasjonen de aktuelle dekk leverandørene kommer med er lov å være noe kildekritisk til. Det er nok av eksempel på at de går ut med informasjon som er direkte feil eller salgs gimmick. De skal tross alt selge for milliarder i dekk.
Men du har gjentatte ganger påpekt at jeg ikke har peiling på dekk. Du har også gjentatte ganger gått ut å sagt at anbefalingene mine er direkte farlig.
Kom med noe informasjon som gir grunn til å stille mine anbefalinger til veggs hvor en kan si at dette er helt feil og at det er direkte farlig.
På bane kan dette sette noen begrensninger, det skal jeg være helt enig i... men du kan ikke mene at dette ikke er godt nok til en rr sykkel som blir brukt på gaten? Selv om jeg skulle finne på å ta en tur på bane i løpet av sesongensimpson skrev:270 km/t holder ikke på en rr sykkel?

Note4