Værmeldinga er IKKE den beste & je får IKKE kjørt der je aller helst vil = Vestlandet, men je SKAL på MC tur.....MED Gromjinta mi noen dager,,,,og je digger det!! Så det så!!

Akkurat det skal jeg ikke uttale meg om. Hvis Hege er overbevist om det, så er den kanskje det for henne! Da skal hun få kose seg maksimalt på tur :-)Lordshaft skrev:Hvis det er bmw'en du sikter til, så er jeg ikke helt enig at dette er en god Touring maskin. Fin, å se på.... Uten tvil. Men that's it hehe
Thanks!hakhap skrev:Er nok bare lordy som ikke klarer det på RR lenger :) god tur
Det er vel like mye veldig "faste" seter, og nære "baneoppsett" på fjær/demping som gjør detHegeS1000RR skrev:Thanks!hakhap skrev:Er nok bare lordy som ikke klarer det på RR lenger :) god tur![]()
Neida.....vet det er mange som sliter seriøst med å kjøre denne type sykler på lengre turer. Ikke så rart. Små sykler og knapp knevinkel, så for lange mannfolk kan det sikkert bli slitsomt. Men ITTE for meg,,,,,jihaaaaaa!!!!![]()
HegeS1000RR skrev:Ahhh........gleder meg sjukt!!
Værmeldinga er IKKE den beste & je får IKKE kjørt der je aller helst vil = Vestlandet, men je SKAL på MC tur.....MED Gromjinta mi noen dager,,,,og je digger det!! Så det så!!![]()
![]()
![]()
God TurHegeS1000RR skrev:Ahhh........gleder meg sjukt!!
Værmeldinga er IKKE den beste & je får IKKE kjørt der je aller helst vil = Vestlandet, men je SKAL på MC tur.....MED Gromjinta mi noen dager,,,,og je digger det!! Så det så!!![]()
![]()
![]()