Jeg går nå over fra lett til mellomtung MC.
Jeg skal ha del 2 i morgen, og lurer på om det er noen sikkehetsspørsmål før selve oppkjøringen slik som det var på kjøregården?
Husker ikke helt hvordan dette var da jeg kjørte opp forrige gang..

Tror nok denne er mer nøyaktig:Erik.H.M skrev:Nice.
er det da barr til å ta "BLOD", før jeg kjører?
Takk for den. Skal snart kjøre opp selv, del 1 og 2 på A. Takk for tips :)largim skrev:Tror nok denne er mer nøyaktig:Erik.H.M skrev:Nice.
er det da barr til å ta "BLOD", før jeg kjører?
http://svein-svendsen.dev.dpbeta.com/co ... oll-mc.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
opsss, leste ikke godt nok over her seg jeg :) Men da har man hvertfall konstantert det opptil flere gangerDotcom skrev:Tok lappen for under en mnd siden og på del2 er det kun daglig sjekk av sykkelen :)
Ok. For del 2 er jo kjøregården? Da er det bare å huske "BLOD" som nevnt ovenfor, så går det greit? Eller må jeg begynne å pugge hvordan ting funker på sykkelen?Dotcom skrev:opsss, leste ikke godt nok over her seg jeg :) Men da har man hvertfall konstantert det opptil flere gangerDotcom skrev:Tok lappen for under en mnd siden og på del2 er det kun daglig sjekk av sykkelen :)
Gratulerer så mye!! Kjør pentErik.H.M skrev:Var kun daglig kontroll som var på del 2![]()
Kan slenge med i innlegget at førerprøven nå er bestått :-)