Sidevesker og toppboks til Cbr 600 F

... om deler, tilbehør, MCutstyr, renhold, forsikring, kjøreklær til fører og passasjer osv.
Svar
Gullikstad
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F 2000

Sidevesker og toppboks til Cbr 600 F

Legg inn av Gullikstad »

Hei
Jeg lurte på om noen her selger eller vet om ett sted som selger braketter og kofferter til Cbr 600 F 2000 mod?

Søkt litt rundt på nettet men funnet veldig lite. Har lyst på 2 stk side koffert og topp boks. Vet Givi har dette med brakett men er jo svin dyrt.

Takker for alle svar :thumleft

Brukeravatar
DrGreve
Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2

Re: Sidevesker og toppboks til Cbr 600 F

Legg inn av DrGreve »

Skal du vente til noen selger wingrack brukt her hjemme som passer din sykkel kan du risikere å vente en stund. Du kan sjekke ebay etter brukt eller ta kontakt med onlinemc.no i Førde tror jeg de holder til. Vesker selges titt og ofte på finn.no.
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Bilde

Gullikstad
Motorsykkelen din: Honda CBR 600 F 2000

Legg inn av Gullikstad »

DrGreve skrev:Skal du vente til noen selger wingrack brukt her hjemme som passer din sykkel kan du risikere å vente en stund. Du kan sjekke ebay etter brukt eller ta kontakt med onlinemc.no i Førde tror jeg de holder til. Vesker selges titt og ofte på finn.no.
Takk for svar. Var i kontakt med dem nå og rack til sidevesker hadde gått ut av produksjon så ikke rart det er lite av det på nettet.
Skal ta kontakt med honda å høre om det er noe og oppdrive eller så blir det softbags :)

Brukeravatar
Kjellrf
Motorsykkelen din: Kawa, Honda og Guzzi

Legg inn av Kjellrf »

Prøv softbags, fungerer bra nr du trenger det. Evt sjekk Hepco & Becker, de lager de beste veskesettene som finns.
Medlem av Tønsberg mc klubb
Eier: Z1000A2, CX500, V7 Sport, ZZR600 E6, VFR800X Crossrunner
Har kjørt og eid mc siden 1980.

Svar