Nytt medlem her i dag.. Har hvert en stund på MC-forumet, men der var det like mye aktivitet som i mitt sex liv for tiden, så jeg fant ut det var på tide å komme seg vekk..
Nå har jeg blitt tipset om denne siden fra første dag jeg var på MC-forumet, så jeg har stt at det er mer liv og røre her.. hehe!
Litt om meg:
Fyr på 32 fra Telemark, fikk lappen i fjor høst (klarte hele greia på ca 1,5 mnd, med langtransport jobb og lite hjemme).. Pga jobben ente jeg opp med å ta teorien i Lillehammer av alle steder.. hehe!
Hadde oppkjøring på en torsdag, og hentet sykkelen på vei hjem fra jobb på fredagen.. Ble ikke så mye kjørt før sesongen var over (litt pga at frembremsen ga seg.. Var ute og kjørte, og merket at det ble mindre og mindre motstand i hendelen.. )
Kom meg no hjem og tenkte det ble siste for sesongen, men pga noen goværs dager, måtte jeg jo ut litt til.. Bare å tenke litt lenger frem så går det fint med kun bakbremse og.. hehe!
Siden jeg har sagt opp min jobb nå, har jeg fått kjørt hver dag denne sommmeren.. Både glad og ikke glad for det, da jeg gjerne vil komme i jobb igjen.. hehe! Men fy så deilig å våkne om morgen og lure på om man skal kjøre eller ikke, og så se ut vinduet at det er sol, og svaret er gitt..

Et lite bilde av sjåfør og sykkel (kortere hår nå, og uten trynehår)

Hadde en fin langtur når jeg sa opp jobben, da jobben var i bergen.. Så jeg pakka sykkelen bak i lastebilen og dro avsted.. Når jeg kom til bergen var det bare å pakke ut og komme seg hjem.. Var en befrielse å kjøre de samme veier med sykkel, som jeg hadde gjort de ssite 5 årene med lastebil.. Jeg kom jo forbi hver enda jævel som var i veien foran meg.. hehe!
Men siden jeg var på tur, så tok jeg meg tid til flere stopp, så meg litt rundt og kosa meg litt.. Så jeg brukte alt i alt lenger tid med sykkel enn med lastebil.. hehe! Men var en herlig tur.. Hadde 25-30 grader fra haugesund til solen gikk ned i grimstad.. Nyyydelig!
Det var det for nå.. Håper det er bedre liv her enn på den andre siden, så sees vi langs veien!! :)