Er vel best å kjøre så lite "aktivt" at en klarer å få med seg hva som kommer imot ??

Kjenner meg litt igjen med den scooter hilsingen din, hehe. Men enda værre er de gangene jeg hilser på en wannabe 50cc R-sykkel og dem ikke hilser tilbake. Da får jeg bare lyst gjemme hodet i tankveskaxyvind skrev:Jeg har ved flere anledninger hilst på folk med maxi-scooter. De svære scooter-beistene. Selvfølgelig ved et uhell, siden de ser veldig ut som store tursykler når de kommer i møtende felt. Scooter-folket hilser jo ikke tilbake. Jeg blir like innbitt og flau hver gang det skjer. "Pokker!" Tenker sånn at de i bilen bak sikkert ler høyt av meg og sånn.
Er veldig spent på om dette med følt samhold i miljøet forandrer seg når jeg går over til denne semi-traktoren med sportslig preg i morgen. Vil traktorgubbene godta meg? Eller blir det som å dra på Harley-treff med en japansk liten cruiser..? Vel vel..
Helt alvorlig??Bjerknez skrev: Kjenner meg litt igjen med den scooter hilsingen din, hehe. Men enda værre er de gangene jeg hilser på en wannabe 50cc R-sykkel og dem ikke hilser tilbake. Da får jeg bare lyst gjemme hodet i tankveska![]()
Det er vel ikke noe å "ikke klare" det i grunn...LordShaft skrev:Helt alvorlig??Bjerknez skrev: Kjenner meg litt igjen med den scooter hilsingen din, hehe. Men enda værre er de gangene jeg hilser på en wannabe 50cc R-sykkel og dem ikke hilser tilbake. Da får jeg bare lyst gjemme hodet i tankveska![]()
Jeg forstår ikke hvorfor det skal være så flaut å hilse på folk som kjører lavere ccm? Er du redd for at noen skal oppfatte deg som mindre motorsykkelist for at du ikke klarte å se forskjell på sykkelen eller?
Dette må du forklare for meg, om du klarer