Nei der er bare 3 alternativer i min bok AJ.
Det er Multistrada, GS og KTM 1290
De andre finnes ikke aktuelle av forskjellige grunner

KTM 1290 SA som option nr. 3...LordShaft skrev: Nei der er bare 3 alternativer i min bok AJ.
Såvidt Onkel kan huske var det ikke noe problem å holde følge med disse to karene....LordShaft skrev:Kan jo spørre Onkel hvordan det var å holde tritt med disse to gutta opp Grossglockner![]()
Nei der er bare 3 alternativer i min bok AJ.
AJ skrev:KTM 1290 SA som option nr. 3...LordShaft skrev: Nei der er bare 3 alternativer i min bok AJ.
Å jaSnikkeren skrev: Man sparer da alltid det beste til slutt.
Hehe, det stemmer men den liker ikke PastaSnikkeren skrev:Nå er det ikke 17" framhjul, men det er da V-twin i KTM'en.
oh`lordLordShaft skrev:Jeg tror egentlig ikke mine egne øyner heller. men denne sykkelen vokser skremmende fort på meg.
:-)åTBI81 skrev:Ikke hør på han, join the orange side! Grus kan bli din rus!
Jeg har jo prøvd multistradaen... Den fikk jeg prøvekjøre på løvaassimpson skrev:oh`lordLordShaft skrev:Jeg tror egentlig ikke mine egne øyner heller. men denne sykkelen vokser skremmende fort på meg.![]()
Men prøvd den røde italiener før jeg dømmer deg til Judas for alltid
slutt å skryt av deg selvLordShaft skrev:men den er litt trang for en mann på min size.simpson skrev:oh`lordLordShaft skrev:Jeg tror egentlig ikke mine egne øyner heller. men denne sykkelen vokser skremmende fort på meg.![]()
Men prøvd den røde italiener før jeg dømmer deg til Judas for alltid