Multistradaen er helt fantastisk

Men den er noe trang i forhold til føtter og hender. Ikke at jeg tror det blir noe probelm, annet en senterstøtten. Denne er veldig i veien på Multistrada. Men når det er sagt, så følte jeg også at plastikken rundt dashboard osv er noe mer skrøpelig og ikke like "solid" som på KTM'en. Den luken du kan putte nøklene i. Eller lokket til sigarett tenneren som jeg liker å kalle det
Motormessig er nok disse syklene helt på høyde med hverandre. De har alt av nødvendig utstyr, men Multistrada er optimalisert for veibruk. Å det er nok der jeg blir å bruke 98% av kjøringen min. Det er nok ikke umulig at jeg blir å driste meg lettere ut på grusveier når jeg kjøper sykkel som er egnet for dette. Men slik som det er nå, skyr jeg det som pesten
Med multistrada må jeg også helt til holmestrand for servicer. Det er ikke noe problem, men det er noe som trekker litt ned. Før jeg "testet" KTM var ikke denne veldig høyt vurdert. Men nå som jeg føler valget står mellom KTM og Ducati er jo det en selvfølge at slike ting veier for eller mot.
Å KTM'en er nok helt klart bedre egnet for flere ting enn vei kjøring, men spm er om det er nødvendig.
Også trenger jeg en sykkel det er kjekt å kjøre på svingete vestlandsveier. Å det ser ut som både multistrada og ktm fikser helt utmerket.