Hehehe.... Takk Simpsonsimpson skrev:Kondolerer........
Tipper det varer like lenge som "eventyrsykkelen" til zzr erling

Hehehe.... Takk Simpsonsimpson skrev:Kondolerer........
Jeg skal nok gjøre det til et lite mål å overbevise Onkel om at dette er retningen han blir nødt å ta han også. Når jeg og bamsefar legger igjen støv for han å kjøre ifreddy123 skrev:grattis med en svær jævel av en høvding sykkel til en høvding![]()
nå gjenstår vel bare litt godlåt i anlegget på traktorn så kan du kjøre sikksakk rundt onkel olav opp alle alpepass med dette beistet![]()
Hehe takk, ja noen av oss er rar på den måten. Selv har jeg kjøpt de 3 siste syklene mine uten å prøvekjøre de først. Gått helt fint. Noen har evnen til å tilpasse seg å ikke henge seg opp i samme tingene som andre setter som absolutt kriterierATWindsor skrev:heh, så da jeg tidligere i en tråd stusset over hvem disse raringene som kjøpte sykkel før de hadde prøvekjørt de var, så hadde jeg ikke trengt å se lenger....
Gratulerer med ny sykkel :)
Ja jeg regner nesten med det. Spørs om jeg ikke blir å legge om kjørestilen helt. Men statoil kopp, og diverse andre goder skal jeg klare å holde meg unnahakhap skrev:Hmm "gratulerer" med ny traktoren :) blir sikkert masse moro på den etter du tilpasset deg :)
Takk det samme!poulet_cavalier skrev:Gratulerer med skikkelig landbruksmaskineri - den bli nok bra
Tror han har kommet med flere grunner til byttet hvis du leser om alpeturen hans for noen dager sidensimpson skrev:Hva var det som fikk deg til å gå fra R sykkel til en grusracer?
Tipper du kommer til å savne kreftene og kjøreegenskaper fra R sykkelen.
Føler liksom ikke du var helt typen til å kjøpe enn sånn sykkel
Nei, helt hva som var grunnen er jeg litt usikker på. Det er vel en kombinasjon av flere ting. Jeg er blitt langt mere bitt av langtur basillen. Å kunne sitte en hel dag på biken, over flere dager uten alt for store anstrengelsene. Turen nedover i Europa med syklubben frisk sprut gjorde meg igrunn bare enda mere overbevist om at jeg måtte prøve et annet sykkel segment.simpson skrev:Hva var det som fikk deg til å gå fra R sykkel til en grusracer?
Tipper du kommer til å savne kreftene og kjøreegenskaper fra R sykkelen.
Føler liksom ikke du var helt typen til å kjøpe enn sånn sykkel
Har du pengene, lysten og ikke minst funnet ut at det er en slik sykkel du vil ha. Bare å bestille..Super Glide Custom skrev:GratulererSjøl så vurderer jeg 2016 GS Triple Black i disse dager.
Mulig... Har ikke testet selv, men synes du skal prøve å henge deg på noen adventure kjørere her inne i hårnålssvinger før du blir alt for skråsikker.simpson skrev:Hvis en eventyrer kjører i fra en R sykkel på asfaltert vei er i så fall sjåførene som avgjør og ikke sykkel typen.
simpson skrev:Kondolerer........
Jeg vet at eventyrere kan kjøre fort i svinger, men ER skråsikker på en R sykkel ikke blir frakjørt ev en slik en.Bjerknez skrev:Mulig... Har ikke testet selv, men synes du skal prøve å henge deg på noen adventure kjørere her inne i hårnålssvinger før du blir alt for skråsikker.simpson skrev:Hvis en eventyrer kjører i fra en R sykkel på asfaltert vei er i så fall sjåførene som avgjør og ikke sykkel typen.
Er langt mer potensiale i disse traktorene enn man skulle tro