Takk for at du har postet tester av denne sykkelen, nesten på grensen til det kjedsommelige for de som ikke har interesse. Men for meg var det helt gull

Noen synes kanskje det...Æljen skrev:AJ skrev:Kommer ikke til å legge ut en hel haug med testrapporter her, men et par må kunne tåles...![]()
.
Som f.eks. denne:
http://www.bennetts.co.uk/bikesocial/re ... NJl7o7dkfx" onclick="window.open(this.href);return false;
Haugen begynner å bli stor :-)å
Nei, det har jeg ikke.LordShaft skrev:AJ har du msr på sykkelen din?
Note4
En enkel og grei software installasjon, ja.LordShaft skrev:Ja, å om jeg har forstått dette riktig, så er det bare en install fil som koster ca 1500,- eller noe sliktSamme som hill hold. I så fall, blir nok dette noe jeg går for etterhvert.
Jeg jobber med det Snikkern. Det der må bare nødt å løse segSnikkeren skrev:Du får hive deg med på PreHøst, så får du hørt hvordan min høres ut. :)
Har så langt slått fra meg tanken om å bytte ut originalpotta med en slipon fra være seg Akrapovis, Wings, Remus, Zard, Gianelli eller andre.LordShaft skrev: Er litt giret på ny eksos også, som du vet, så er jo lyden mye av opplevelsen for meg. Får se om jeg koster på meg Akra eller om jeg følger snikkern sitt råd. Uansett så er det jævlig greit med 2 andre som har samme sykkel her inne. Litt lettere å dele erfaringer osv.