Vindskjermen er midt i synsfeltet. Hvertfall for meg. Om denne blir for stor, kan jeg bytte til 1190 adventyre sin R skjerm (slik jeg har forstått det) litt vindmotstand er jeg vant til. Men vi får se hvordan det blir. Er den "i veien" føler jeg, så ryker den.
Da var dagen kommet. Jeg sitter igrunn bare å tar meg en kaffekopp å venter på at klokken skal på bli 10. Da åpner Ride, og sykkelen min skal være klar, MED skilter
Det er alltid noe spesielt med å kjøpe seg ny sykkel, men litt ekstra spesielt er det denne gangen. Jeg skal jo bevege meg inn i et helt nytt segment. Jeg er ikke i tvil om at sykkelen er bra. Men er det en sykkel jeg blir å trives på, passer den meg, hvor mye må jeg legge om kjørestil osv osv. Som Busa Trond fortalte når han gikk over i dette segmentet, det skjer noe med deg.
Solen er i ferd med å bryte gjennom det tunge skylaget som har lagt som en gripende hånd over byen de siste dagene. Satser på at det tørker litt opp før jeg skal ut å kjøre. Men i dag blir det kjøring selv om det skulle regne trollkjærringer.
Updateringer kommer, samt locatoweb link