Servicen på VX´n gikk veldig fint. Full pakke med ventiljustering osv. kun èn ventil som trengte litt justering, ellers var alle de syv andre der de skulle være. Etter servicen gikk det opp for meg at sykkelen kanskje aldri igjen kommer til å være i så god stand som den er nå. Det fløy en fuggel forbi og sa at hvis du skal bli kvitt gamle blakken, så er det nå, Lasse... Og som sagt som gjort. Har sett litt på DR650, Transalp, Vstrom og Freewind i det siste. Ringte en kar i nærheten som hadde en freewind til salgs, spurte om jeg kunne prøve. Siden han var villig til å ta VXén i bytte ble det avtale
Da er nok en forumrytter kommet over på traktorbørsen, selv om freewinden kanskje er litt light-traktor.
Du verden så gøy det er med endunker! At sykkelen veier GODT under 200kg er også helt nytt for meg. Sykkelen er utrolig seig, med masse hissige ponnier helt i bunn, og lyden høres ut som om en gammel dame står og kjefter på deg. Derfor døper jeg den MAGDA.
I morgen, etter jobb skal meg og MAGDA til Drammen på besøk til svigertante og svigeronkel, så får vi se hvor mye kjeft vi får av fruen, som var blitt veldig glad i Blakken...
Et bilde av adventure-light-traktoren (fra annonsen - kommer bedre bilder ila. helgen).
[img]http://i252.photobucket.com/albums/hh5/ ... 329_xl.jpg[/img]