Eller heter'n egentlig Johnson? For det er vel han med den spreke Suzuki'en, som nylig ble medlem her inne du mener...

Kjerringa hans er selvfølgelig velkommen som nytt medlem her inne hun også

Faktisk ikke noe bløff dettefreddy123 skrev:Største bløffen jeg har hørt på lenge
HahaBjerknez skrev: Var nettopp ute å gikk tur med bikkja i høljende regnvær. Å hva valgte jeg som klesplagg for å holde meg tørr?
Jepp.. det ble full Klim utrustning inkludert hansker og hjelm![]()
![]()
Heldigvis var det ingen som så meg... tror jeg...
Kan du ikke få en av naboene dine til å ta et bilde av deg mens du lufter bikkja. Det kunne jo legges i "dagens bilde"Bjerknez skrev:Det hender ofte jeg lufter bikkja rett etter en kjøretur og er det kjølig ute så går jeg like så godt med mc dressen før jeg tar den av meg. Det som var nytt denne gangen var at jeg hadde på hjelmen og hanskene. Dog gikk jeg med visiret oppe
Ja, jeg tror ikke det er langt igjen til stria nå. Er nok god for 1000km. Til det dekket, men velger å være på den sikre siden.Ashland skrev:Klart det blir pent på mandag Hr. B, da er ferien min over og jobben kaller![]()
Men, har du slitt ut ett sett dekker allerede??
Ikke utenkelig at jeg slenger meg med på siste del av turen. Ikke minst for å sjekke ut tilbudet til MrPitlaneBjerknez skrev:Jepp, da ser det ut til at værgudene er med meg i morgen, så da blir det nok en tur til Eidsvoll i morgen![]()
Hvis noen vil henge seg på så kjører jeg fra Fredrikstad kl. 15:00 og her er ruten jeg har tenkt til å ta:
https://goo.gl/maps/i5W8J" onclick="window.open(this.href);return false;
Hjemmover blir det nok stort sett transportetappe for min del da jeg må kjapt hjem. Bikkja må vaskes og dusjes til den store vetrinærkontrollen på tirsdag før det blir for sent
Shell, Fetsund burde være et bra stedBjerknez skrev:Kult![]()
Hvor tenkte du å møte meg evt.?