Har du settDrGreve skrev:Møtte Jompa i Nordkjosbotn og vi tok en hyggelig kaffepause sammen.
Han dro videre i 1630-tiden og jeg regner med at alt gikk greit, så da ver han vel fremme nå, eller snart :)

Da må jeg kanskje stikke innom Gravdal en tur

Har du settDrGreve skrev:Møtte Jompa i Nordkjosbotn og vi tok en hyggelig kaffepause sammen.
Han dro videre i 1630-tiden og jeg regner med at alt gikk greit, så da ver han vel fremme nå, eller snart :)
Jeg er på Senja nå og kjører nedover Andøya-Vesterålen og Lofoten, men er litt usikker på om det blir en overnatting til før jeg kommer til Lofoten. Får se hva været bringer.Haymaker skrev:Har du settDrGreve skrev:Møtte Jompa i Nordkjosbotn og vi tok en hyggelig kaffepause sammen.
Han dro videre i 1630-tiden og jeg regner med at alt gikk greit, så da ver han vel fremme nå, eller snart :)![]()
Ah, kanon.DrGreve skrev:Jeg er på Senja nå og kjører nedover Andøya-Vesterålen og Lofoten, men er litt usikker på om det blir en overnatting til før jeg kommer til Lofoten. Får se hva været bringer.Haymaker skrev:Har du settDrGreve skrev:Møtte Jompa i Nordkjosbotn og vi tok en hyggelig kaffepause sammen.
Han dro videre i 1630-tiden og jeg regner med at alt gikk greit, så da ver han vel fremme nå, eller snart :)![]()
våtservietter, type "baby"LordShaft skrev:Ja visiret ja, men på sykkelen da?
Jeg har løsningen på det gutter.LordShaft skrev:Ja visiret ja, men på sykkelen da?
Så det blir ingen såperester eller striper etter disse?LordShaft skrev:Baby wipes.... mener det er 80 eller 100 i en pakke. Også kjent som wetipes er like effektivt og koster 10 kroner pakken!Har jeg alltid med meg på tur, samt microfiber klut