"midt i veien jo idiot" haha var ikke god han der nei

Jaa, eller dere kunne ha kjørt i "nordligere strøk" (som oss), så hadde dere hattfreddy123 skrev:dere skulle kjørt i sydligere strøk gutta så hadde dere nok hatt bedre vær også![]()
får håpe dere får knallvær siste kjøredagen deres da om ikke annet
Told ya!Toven skrev:Ja det berømte vestlandsværet ønsket oss velkomne!Faktisk var det av alle plasser i Bergen at det var opphold den ene dagen...
![]()
![]()
Og ja med dine mange mil i regn Ojda så har du rekorden tror jeg, og den skal du få lov til å beholde lenge :-)å
Kjenner jeg grøsser av tanken på kjøring i regnet som herjer på utsia nå![]()
![]()
Trollstigen? Du kommer da ikke opp der du...?LordShaft skrev:Ble bra videosnutt det der. Men skal du sladde nålen, bør du gjøre det hele veien, ikke bare når sykkelen bikker 80Bare et lite tips
![]()
Kjenner det er på tide jeg får kjørt trollstigen igjen selv. Er igrunn alt for lenge siden jeg har vært på de traktene der med 2 hjul. Satser på helgen blir bra
Note4
mortenolb skrev:Men hvilken hastighet er det egentlig man *bør* ha gjennom hårnålsvingene ifølge traktorbanden?
Man skal ikke ha høyere hastighet enn at en føler at en har kontroll. Dette varierer selvfølgelig fra person til person og utifra ferdighet å sykkel!mortenolb skrev:Men hvilken hastighet er det egentlig man *bør* ha gjennom hårnålsvingene ifølge traktorbanden?