Er det en kjapp prostata-sjekk du foretar her eller?

Hvor gjør du av venstrearmen, tenker jeg.. Nei, det var vel ikke en ung hann du fikk kose med der?
Uansett, sykt at du turte. Kudos!
Er det en kjapp prostata-sjekk du foretar her eller?
Tipper det er dette treet han snakker om. https://no.wikipedia.org/wiki/Rogn" onclick="window.open(this.href);return false;LordShaft skrev:Flotte bilder, men tørr jeg spørre hva i alle dager et rognegjerde er for noe?
Note4
Jeg kan godt hente den for deg og levere den i slutten av neste ukehakhap skrev:Prøver å stille ønsket for å kjøre siden verkstedet akkurat ringte for å fortelle at Tuonoen er klar for henting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ende problemet nå er at jeg ikke kan hente den på 1,5 uke
Kawagutten skrev:Jeg kan godt hente den for deg og levere den i slutten av neste ukehakhap skrev:Prøver å stille ønsket for å kjøre siden verkstedet akkurat ringte for å fortelle at Tuonoen er klar for henting![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ende problemet nå er at jeg ikke kan hente den på 1,5 ukeen uke på Tuono hadde vært moro
Her må jeg si meg uenig. Endel reisebrev osv der. Og i bmw klubben skjer det en god del.Bjerknez skrev:Har akkurat åpnet en stor konvolutt jeg fikk i går fra BMW. I går åpnet jeg et brev som inneholdt et "velkommen i BMW-klubben"-brev. I dag åpnet jeg den store konvolutten med to utgaver av BMW-bladet som jeg fra nå av automatisk får fire ganger i året, samt en tjukk medlemsliste med navn og telefonnummer til alle medlemmene i klubben...![]()
Etter en gløtt i medlemsbladene så konkluderte jeg med at dette var 90% reklame (mest for BMW) og det fantest ikke noe soff av objektiv grad. Kjedelige greier. Men det er jo gratis, så da får jeg vertfall til opptenning i ovnen til vinteren![]()
Jeg fikk også et BMW Motorrad halskjede med krok til å feste nøkler etc. til. Kanskje ikek denne var så dum...?
I følge forumet der så så det ganske dødt ut...Epylypzon skrev:Her må jeg si meg uenig. Endel reisebrev osv der. Og i bmw klubben skjer det en god del.Bjerknez skrev:Har akkurat åpnet en stor konvolutt jeg fikk i går fra BMW. I går åpnet jeg et brev som inneholdt et "velkommen i BMW-klubben"-brev. I dag åpnet jeg den store konvolutten med to utgaver av BMW-bladet som jeg fra nå av automatisk får fire ganger i året, samt en tjukk medlemsliste med navn og telefonnummer til alle medlemmene i klubben...![]()
Etter en gløtt i medlemsbladene så konkluderte jeg med at dette var 90% reklame (mest for BMW) og det fantest ikke noe soff av objektiv grad. Kjedelige greier. Men det er jo gratis, så da får jeg vertfall til opptenning i ovnen til vinteren![]()
Jeg fikk også et BMW Motorrad halskjede med krok til å feste nøkler etc. til. Kanskje ikek denne var så dum...?
Sent fra min D5803 via Tapatalk
På forumet skjer det ikke mye nei. Er du medlem i noen underklubb? Øst klubben har møte/tur hver tirsdag, i tillegg flere helgeturer, forkantturer ifbm treff osvBjerknez skrev:I følge forumet der så så det ganske dødt ut...Epylypzon skrev:Her må jeg si meg uenig. Endel reisebrev osv der. Og i bmw klubben skjer det en god del.Bjerknez skrev:Har akkurat åpnet en stor konvolutt jeg fikk i går fra BMW. I går åpnet jeg et brev som inneholdt et "velkommen i BMW-klubben"-brev. I dag åpnet jeg den store konvolutten med to utgaver av BMW-bladet som jeg fra nå av automatisk får fire ganger i året, samt en tjukk medlemsliste med navn og telefonnummer til alle medlemmene i klubben...![]()
Sent fra min D5803 via Tapatalk