Mc førere VS Bikere

... prat om alt og ingenting, trenger ikke handle om MC.
Brukeravatar
Geso
Innlegg: 208
Registrert: 10 mai 2009, 19:26
Motorsykkelen din: BMW R1200RT
Sted: Rælingen

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Geso »

cheron skrev:Bah.... Jeg kjører sykkel og driter i hva det kalles... Faen heller.....

Jeg har lappen på tung sykkel og er motorsykkelsjåfør! :[-(

Godt sagt.
Kall meg akkurat hva du vil, det dri*** jeg i, jeg trives uansett :D :-D :D :-D


Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Ragnhild

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Ragnhild »

Hva jeg kaller deg er vel ikke særlig interessant, så lenge jeg holder meg unna betegnelser som rammes av injurielovgivningen?

HVA du kaller deg er mye mer interessant, for det sier noe om hvordan du oppfatter deg selv. Og det er det som teller.

Brukeravatar
Geso
Innlegg: 208
Registrert: 10 mai 2009, 19:26
Motorsykkelen din: BMW R1200RT
Sted: Rælingen

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Geso »

Ragnhild skrev:
HVA du kaller deg er mye mer interessant, for det sier noe om hvordan du oppfatter deg selv. Og det er det som teller.
Jeg kaller meg GESO jeg :-

Bortsett fra det er jeg 90% bilfører og 10% MC fører. (Utifra totalt antall kjørte kilometer)

Personlig ser jeg ikke disse motsetningene som innimellom dukker opp i MC miljøene. Ser ikke problemet om folk kjører HD, Cruiser, Touring, Offroader, Street Fighter, om de kaller seg Bikere, eller MC førere, Motorsyklist, om de kjører kort eller langt osv.
Ja til og med folk på sære Italienske og Koreanske småsykler kan jeg trives med. :D :-D
Vi har alle forskjellige interesser og behov, og så lenge folk følger Kardemommeloven, kan jeg trives. (Du skal være snill og grei.....)
Liker ikke organisert kriminalitet, og det er desverre slik at mange som kjører HD blir assosiert med kriminelle MC gjenger. At det er vennskapelig erting når man møtes er i og for seg ok, men man skal være litt forsiktig på ett forum, da det kan være vanskelig å få frem budskapet på en god måte i og med at kroppsspråket og ansiktsmimikken mangler. (Riktignok kan en del av dette kompenseres ved aktivt bruk av smileys)


Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Gammelgutt

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Gammelgutt »

Geso skrev:
Ragnhild skrev:

Ja til og med folk på sære Italienske og Koreanske småsykler kan jeg trives med. :D :-D

Geso
Slike som meg?. :-k

Brukeravatar
Geso
Innlegg: 208
Registrert: 10 mai 2009, 19:26
Motorsykkelen din: BMW R1200RT
Sted: Rælingen

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Geso »

Gammelgutt skrev:
Geso skrev:
Ragnhild skrev:

Ja til og med folk på sære Italienske og Koreanske småsykler kan jeg trives med. :D :-D

Geso
Slike som meg?. :-k

Ja det tror jeg absolutt.
Og også han som har både Italiener og Koreaner :thumleft :=D>

Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Ragnhild

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Ragnhild »

Geso skrev:Ja til og med folk på sære Italienske og Koreanske småsykler kan jeg trives med. :D :-D
Kan man merke et lite forbehold her, ved bruken av ordet kan?










:erte

Brukeravatar
Geso
Innlegg: 208
Registrert: 10 mai 2009, 19:26
Motorsykkelen din: BMW R1200RT
Sted: Rælingen

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Geso »

Ragnhild skrev:
Geso skrev:Ja til og med folk på sære Italienske og Koreanske småsykler kan jeg trives med. :D :-D
Kan man merke et lite forbehold her, ved bruken av ordet kan?






:erte

Overhode intet forbehold. (Den enste jeg kjenner med en slik kombinasjon serverer alltid god kaffe, og slike legger man seg ikke ut med.) :notworthy:

Geso
Er ikke så flink, men veldig ivrig!

Ragnhild

Re: Mc førere VS Bikere

Legg inn av Ragnhild »

Nå drikker ikke jeg kaffe :mk

Svar