Ja, det er sånn det føles akkurat nå. Jeg synes sykkelen har blitt mer og mer kjedelig, samme hvor god den i utgangspunktet erBjerknez skrev:Ojoj, da slår du meg med tanke på hyppig sykkelbytte hehe![]()
Jeg vil vel tørre påstå at de aller fleste sykler vil føles mer "spennende" enn den du har når det kommer til motor. Ikke noe galt med den sykkelen du har i utgangspunktet. Honda er sykler med godt rykte på seg, men jeg har vel aldri fått blod i røret når jeg har sett en.
Ta en titt og se om du finner en Street Triple R. Rå lyd, bedre drag enn i den du har og det er ikke så mange som eier en slik. Den vinner de fleste tester i sin klasse. Ønsker du mer plass og litt mer touring preget sykkel så kikk litt på Yamaha Tracer. Den motoren der vil få deg til å drite i buksa i forhold til den du har. Artig sak som også kun koster 130.000,- ny. Bang for the bucks.
Vi får ta en prøvekjøringsrunde en dag. Lyst til å utvide horisonten litt jeg også, hehe.

Prøvekjøring er vel det som må til. Jeg begynner på jobb i morgen, slutt på ferie, men har da tid etter jobb og til helga! Hadde vært gøy og hørt om det er noen demosykler inne hos en eller to forhandlere.
Har fulgt Schaaf lenge på YoutubeLasse Liten skrev:Hvis du synes sykkelen er kjedelig kan du ta en titt her https://www.youtube.com/watch?v=g9VjA_HulCE en gammel CB500 som får kjørt seg skikkelig.