Fy fader Thomas, denne reiseskildringen har bare vært helt fantastisk å følge :-)å
Alt det arbeidet du har lagt i dette, først ved å sortere ut det du syntes det kunne være
plass til av bilder, for så å redigere de for å komme så nær det vi opplevde som mulig,
nitidig "etterforskning" på Google og g-maps for å finne navn på alt fra steder, veier, byer pass. You name it!
For så å skrive en fantastisk levende, underholdene og ærlig historie, så fyldig at jeg ikke kan si
jeg noensinne har lest maken
Alle forstår at dette virkelig har kostet tid og svette, men jeg regner med du også har kost deg fyldig i prosessen. (Ellers så hadde du vel ikke holdt ut) :-)å
I tillegg til det fantastiske reiseeventyret alle andre som har lest her har opplevd,
kan dere legge til minner, igjenkjennelse, fellesskapet pluss alt det som ikke lar seg igjenskape
i text og bilder. For meg har dette vært et ordentlig eventyr etter "Eventyret"
Tusen tusen takk for det eventyret vi akkurat har lest oss igjennom her på sidene,
og tusen tusen takk for det opprinnelige eventyret på kryss og tvers
igjennom Europas mange fantastiske veier

:-)å
Godt jobba Thommas, håper inderlig vi får mulighet til å gjøre noe lignende igjen siden en gang
P.S. I tillegg til at Thomas fortjener all den rosen han har fått, og fortsatt får
Er det en til som virkelig fortjener et klapp på skulderen og klem på kinnet:
Olav Kanten Uten deg hadde dette bare vært et lite reisereferat fra
ojda
som hadde hatt en liten Europaturne på egenhånd
Hadde sikkert vært ok det og, men helt i andre enden av det vi sammen opplevde i disse ukene
Du hadde satt sammen en bukett av opplevelser, om en kansje noe ambisiøs

for noen av oss.
Den ble skrellet litt, men vi fikk vel med oss det meste alikevel. Fantastisk mange utrolig flotte
opplevelser vi har fått med oss takket være deg.
Så vil også jeg få lov til å takke både deg Olav, Thomas (jadda, engang til)

Stian, Marton og Roald.
For et kjempehyggelig fargerikt og underholdende følge nedover i Europa.
Jeg følger når som helst med hver i sær av dere på tur igjen Denne vil komme til å bli
uforglemmelig