Jompa skrev:Så mye som du har skrevet om dekk og gummi i det siste burde du tenke på å døpe om Tigerberta.
Tante Tutta kunne vel være et passende navn ?
tutta kan du väre sjöl

Jompa skrev:Så mye som du har skrevet om dekk og gummi i det siste burde du tenke på å døpe om Tigerberta.
Tante Tutta kunne vel være et passende navn ?
Godt du tok til høire etter Østersund da og ikke fulgte Plan A.ojda skrev:Da har to sett med felger fått flotte nye Metzeler Tourance Next dekk :-) Å det var jammen på tide.
Det var kansje ikke dramatisk i forhåld til endel andre, men tatt i betraktning av at dette var ved enden av en 580 mils lang-tur :-)å
Tøyde jeg nok muligens strikken litt langt :-( men det gikk akurat da
Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk
Gielas skrev:Godt du tok til høire etter Østersund da og ikke fulgte Plan A.ojda skrev:Da har to sett med felger fått flotte nye Metzeler Tourance Next dekk :-) Å det var jammen på tide.
Det var kansje ikke dramatisk i forhåld til endel andre, men tatt i betraktning av at dette var ved enden av en 580 mils lang-tur :-)å
Tøyde jeg nok muligens strikken litt langt :-( men det gikk akurat da
Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk![]()
Fruen ble lekker med rød rimtapeojda skrev:Dette blir tredje akt i dramaet om ojda`s nye dekk :-)å
TigerBærta er endelig nyskodd med Værdens Beste Dekk,
på felger som til alt overmål er sminket med flotte røde tyske striper :-)å ....
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... oype5d.jpg[/img]
Når vi har sett i andre tråder hva OlavK driver med bak sykkelen sin, er jeg velBusa Trond skrev:Frøken![]()
Regner med Bærta er innkjørt nå! Dere var jo fire mann på tur med a i sommer
BusaTrond sier at det er jeg flink tilFlanker skrev:Rimjob...
Dette har gått meg hus forbi. Du har faktisk vært å fått på Rimtape som du kjøpte på tur. Det skal sies at resulatet så bedre ut enn jeg hadde trodd. Du blir vel å finne som fast innslag på tyrigrava framover noda?ojda skrev: