Etter oppfordring i en annen tråd oppretter jeg også en blogg. Kommer til å legge ut rapporter fra diverse turer, som selvsagt kommer til å inneholde en del bilder og litt video. Først litt om meg:
Jeg er en 26 år gammel pjokk fra Kolbotn, som for tiden bor i Oslo. Der går jeg ingeniørlinja på Krigsskolen, samt sysler med klatring i sommerhalvåret og skikjøring i vinterhalvåret.
Jeg har alltid vært fascinert av MC-miljøet, selv om jeg aldri har hatt det veldig nært meg. Har et par kompiser som kjører, og en far som har kjørt i sine yngre dager. Jeg har alltid hatt lyst til å ta lappen for å ha muligheten til å prøve meg på to hjul, men fram til nå har jeg egentlig aldri hatt tid. I vår fikk jeg derimot et så godt tilbud på føreropplæring at jeg ble nødt til å sette av tid. Derfor holder jeg nå på med opplæring, og oppkjøring er hhv. 17. og 25. august.
I tillegg har jeg kjøpt meg en Yamaha MT-07 Moto Cage (2015). Denne fant jeg brukt på Finn, hvor tidligere eier fant ut at den ikke passet hans kropp. Han hadde kjørt 1800 km med den før han innså det, og det var nok til å slå av så mye at jeg fikk råd til den.

Sykkelen sto i Stavanger, hvor min far var på ferie, så jeg fikk ham til å sjekke den og kjøpe for meg. Meeeen siden han ikke hadde mulighet til å kjøre den hjem igjen (han måtte kjøre sin egen) står den nå parkert i besteforeldrenes garasje i Stavanger. Så snart jeg får unnagjort oppkjøringa flyr jeg over fjellet og henter vidunderet. Det er litt merkelig å vite at man eier en sykkel på andre siden av landet, som man ikke har sett eller tatt i før, men da har jeg desto større motivasjon for å bestå oppkjøringa!

Første tur kommer mest sannsynlig til å legges innom Bergen, hvor frøkna bor, og deretter over fjellet tilbake til Oslo. Den skal jeg definitivt få lagt ut bilder av. Etter det ser jeg for meg at jeg kommer til å bruke enhver mulighet til å kjøre.