Siden har jeg bare handlet der og vi er på fornavn

Onsløv skrev:Er på jakt etter kjøreutstyr sjøl, og Yamaha MC i bergen var en av de jeg tenkte å besøke...
Hadde håpet på en litt lavere pris da... Trenger alt fra halsen og ned, unntatt hansker.
Men man får jo det man betaler for.....
Nja, sånn er jeg ikke. Går jeg inn i en butikk og først skal ha noe, så kjøper jeg det. No problem. Bruke tid på å sjekke diverse nettbutikker for å sjekke priser for å spare noen hundredelapper, gidder jeg ikke.kuleberg skrev:Onsløv skrev:Er på jakt etter kjøreutstyr sjøl, og Yamaha MC i bergen var en av de jeg tenkte å besøke...
Hadde håpet på en litt lavere pris da... Trenger alt fra halsen og ned, unntatt hansker.
Ett lite tips er å prøve varer hos forhandler. sjekke hvilket merke det er og finne riktig og passende størrelse, og så søke det opp på nettet. der er det oftest billigere, og da vet du akkurat hva du trenger :)
Onsløv skrev:Nja, sånn er jeg ikke. Går jeg inn i en butikk og først skal ha noe, så kjøper jeg det. No problem. Bruke tid på å sjekke diverse nettbutikker for å sjekke priser for å spare noen hundredelapper, gidder jeg ikke.kuleberg skrev:Onsløv skrev:Er på jakt etter kjøreutstyr sjøl, og Yamaha MC i bergen var en av de jeg tenkte å besøke...
Ett lite tips er å prøve varer hos forhandler. sjekke hvilket merke det er og finne riktig og passende størrelse, og så søke det opp på nettet. der er det oftest billigere, og da vet du akkurat hva du trenger :)
Dessuten har man en forhandler å gå til dersom man måtte klage. Gjør hele greia enklere.
kuleberg skrev:Onsløv skrev:Nja, sånn er jeg ikke. Går jeg inn i en butikk og først skal ha noe, så kjøper jeg det. No problem. Bruke tid på å sjekke diverse nettbutikker for å sjekke priser for å spare noen hundredelapper, gidder jeg ikke.kuleberg skrev:Onsløv skrev:Er på jakt etter kjøreutstyr sjøl, og Yamaha MC i bergen var en av de jeg tenkte å besøke...
Dessuten har man en forhandler å gå til dersom man måtte klage. Gjør hele greia enklere.
Er det sånne forskjeller er det verdt å sjekke opp jaDet er jo under halve prisen.
kommer litt ann på hvor man handler det. Jeg så på ei jakke som han skulle ha 3200 for i butikken. fant til slutt et tilbud på nettet til 1400 for jakka.
og det der med å klage er ingen problem hvis det er en seriøs butikk. Problemet er alle di der useriøse netbutikkene.