xyvind's logg [ADVENTURE]

Din egen Forum-blogg! Om MC-livet ditt og annet du vil dele med andre.
Låst
Brukeravatar
Tommas
Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R

Re: xyvind's logg [Solgt - Atter igjen på sykkeljakt!]

Legg inn av Tommas »

MT-09 Sport Tracker.

Tøff!

JK95
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098

Legg inn av JK95 »

Sitter her og håper det blir noe sprekt og nakent jeg, 848 Streetfighter, 675 eller eldre 1050 Triple, CB1000R, 990 SDR eller noe slikt :[-o< :prop: :yeyeye :knegg :twisted

xyvind
Motorsykkelen din: .

Legg inn av xyvind »

freddy123 skrev:Jeg bare venter på at det står en ny mt09 tracer på tunet oss deg jeg :) det er nok det du velger :)
Ingenting er avgjort enda.. Venter på en telefon, for å si det sånn.
Tommas skrev:MT-09 Sport Tracker.

Tøff!
Tøff, og litt for dyr å forsikre :sk? Over dobbelt så dyr som Tracer. Helt merkelig.
JK95 skrev:Sitter her og håper det blir noe sprekt og nakent jeg, 848 Streetfighter, 675 eller eldre 1050 Triple, CB1000R, 990 SDR eller noe slikt :[-o< :prop: :yeyeye :knegg :twisted
848 Streetfighter og 1050 Speed Triple hadde vært noe. Kanskje senere i "karrieren" :thumleft De er så himla dyre å forsikre, selv for en ulykkesfri 32-åring med 70% bonus.
Får ta det når 40-årskrisa setter inn :mc1

JK95
Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098

Legg inn av JK95 »

xyvind skrev:
JK95 skrev:Sitter her og håper det blir noe sprekt og nakent jeg, 848 Streetfighter, 675 eller eldre 1050 Triple, CB1000R, 990 SDR eller noe slikt :[-o< :prop: :yeyeye :knegg :twisted
848 Streetfighter og 1050 Speed Triple hadde vært noe. Kanskje senere i "karrieren" :thumleft De er så himla dyre å forsikre, selv for en ulykkesfri 32-åring med 70% bonus.
Dette kan jeg ikke forstå, har du ringt mange forsikringsselskap? :-k Viktig å påpeke at det ikke er "R" det er snakk om ;-)

xyvind

Legg inn av xyvind »

JK95 skrev:
xyvind skrev:
Dette kan jeg ikke forstå, har du ringt mange forsikringsselskap? :-k Viktig å påpeke at det ikke er "R" det er snakk om ;-)
De fleste forsikringsselskap er jævla vanskelige å ha med å gjøre. Jeg har en slags "full pakke" hos Gjensidige nå og får alltid best pris der, med god margin. Noen selskap krever at du har minst 3 forsikringer hos de for å få lov til å ha en motorsykkel forsikret hos de. Dette blir for meg et så stort prosjekt at jeg ikke gidder å se på det en gang. Jeg har forsøkt å si sånn at det ikke er en R-sykkel eller at det er en nakensykkel, en klassisk helt vanlig nakensykkel..men stort sett aner de ikke hva du snakker om. Det går kun på statistikk, ulykkesstatistikk, aldersgrupper og bosted, ikke minst. Postadresse Oslo er vel ingen grunn til bonus og prisavslag :-k

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

noen merker (les=bmw) har ekstremt gode forsikringsavtaler med forhandler. If skulle ha 16.000 tusen på min bmw s1000rr når jeg ringte. gjennom forhandler avtalen fikk jeg den ned i 8200 i året. Full kasko.

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

freddy123 skrev:Jeg bare venter på at det står en ny mt09 tracer på tunet oss deg jeg :) det er nok det du velger :)
Jepp! Det tror jeg også. Vertfall så virker det slik... :roll

xyvind

Legg inn av xyvind »

Bjerknez skrev:
Jepp! Det tror jeg også. Vertfall så virker det slik... :roll
Hadde vel ikke vært et dårlig valg, tenker jeg. Den er sporty (jævla sprek motor), den er romslig(jeg sitter ikke som en forvokst krok på den), den har høyt utstyrsnivå(TCS, ABS, 12V-uttak i cockpiten, 3 moduser), ny sykkel koster ikke mye mer enn bruktsyklene jeg har sett på, 5 års garanti, det er omtrent bare å klikke på sidevesker uten noe voldsomt hikkemikk, osv. osv... Lista er lang, så det gjenstår bare å se hvilken deal jeg ender opp med :roll

Brukeravatar
mortenolb
Motorsykkelen din: 2020 Ducati Multistrada 950 S

Legg inn av mortenolb »

Du ender opp med den dealen hvor du kjøper en Tracer med alt av ekstrautstyr, og gir den direkte til meg! :prop:

xyvind

Legg inn av xyvind »

mortenolb skrev:Du ender opp med den dealen hvor du kjøper en Tracer med alt av ekstrautstyr, og gir den direkte til meg! :prop:
Bilde

LordShaft
Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
Kontakt:

Legg inn av LordShaft »

Neste service på 6000? Hmmm

Note4

xyvind

Legg inn av xyvind »