... drar en Lars Monsen...
Det hele startet med en forespørsel fra Cutless via Facebook sitt legendariske chattesystem. Jeg var ikke sen med å svar ja på denne og satt sporenstreks i gang med å finne en fin teltplass via google Street View. Her må man holde tunga i munn, for Cutless hadde en del krav til teltplassen og vanskelighetsgraden steg i takt med kravene som kom inn. Ikke for nærme hovedveien, ikke i nærheten av folk, helst en dass i nærheten, må ligge ved et vann, må være enkelt å parkere syklene uten at dem syns fra veien, teltplassen måtte være plan etc. etc. Det skal sies at noen av kravene også var mine :)
Men jeg fant et par plasser som var interresante så da bestemte vi oss for å utforske begge to før vi bestemte oss for hvilken plass vi skulle besudle. Når vi kom til plass nummer to så var dette en skikkelig innertier og dermed så salet vi av syklene og gjorde klar teltplassen. Været var strålende og utover kvelden ble det HELT vindstille. En skikkelig fin kveld og en litt idyllisk stemning. Ved siden av noen ØL-pølser, edle dråper etc. så måtte jo bare dette bli en suksess. Ikke veldig overraskende så trakk Cutless seg inn i teltet for å hvile øynene (eller kanskje polere rakketten?) mens jeg bestemte meg for å fortsette festen litt litt til. Så da var det på med Spotify og noe gammel listepop mens jeg tømte en pils.
Jeg sov faktisk veldig godt og liggeunderlaget var mer enn bra nok. Mens jeg rullet ut liggeunderlaget mitt på to sekunder, så ble Cutless blå i trynet av å blåse opp sin. Men når den først var oppblåst, så ble den så staselig å fin atte... Fantes ikke misunnelig i det hele tatt...
Men... nok prat og over til noen bilder:
Hvem pokker trenger vel traktor for å kjøre litt i skog og mark!?

Et fint lite tjern som lå like ved...

Ble ganske idyllisk utover kvelden også...

Cutless koser seg på den finfine madrassen sin...

Skoene er parkert og ØL-boksen er åpnet...

Jepp! Dette er ikke feil...

Ikke dette heller ser det ut til...

Fikk fyr på bålet gjorde vi også. (Se hvordan i videoen under)

Her hadde Cutless en filosofi om at man trengte ikke å bruke så mye tid på og ta det "perfekte bildet. Han mente at hvis man tok mange nok så ville alltid ett av dem bli bra. Etter å ha sjekket bildene Cutless så tok du desverre feil der...

Så helt til slutt så må jeg jo legge ved en liten video fra teltplassen:
[video]https://www.youtube.com/watch?v=1M7gWl6r4ZA[/video]