Er ikke morsomt å KJØRE, det jeg definerer som hårnålsvinger, men selvfølgelig ofte fine ting å se

Flanker skrev:Hårnålene i seg selv er nå en ting, og ja de er moro å kjøre når man får skikkelig flyt gjennom dem. Men de akkompagneres ofte av fantastisk landskap, og det gjør opplevelsen fullendt for min del. Liker dem, men skulle gjerne sett at det ble ryddet en del vegetasjon rundt de stedene vi har dem i hopetall her til lands. Ofte er det såpass overgrodd at man ikke har sikt og derfor må ta det overpent i tilfelle møtende trafikk i utgang av svingen.
Nei, ta med Tuono'en til nærmeste sted der du har min. 5 av dem på rad. Kjør opp og ned en 5-6 ganger og se om du ikke finner flyten. Brått begynner du å like det!
Bare så det er sagt: Det er Passo delo Stelvio som er hårnål-kongen. Trollstigen med sine 11 blir liksom ikke noe efter å ha passert Stelvio som har nesten ti ganger så mange. Bare dette ene bildet viser 19 hårnålsvinger.hakhap skrev:Siden vi leste om og etterpå så at Lordy byttet sykkel for bla ikke bli fra kjørt i hårnålsvinger så lurer jeg på hva som er så moro med disse?
Har ennå ikke prøvd meg på noen virkelige hårnålsvinger med Tuonoen, men kjørte Trollstigen med Shadowen i nok så langsom tempo.
Er det her traktor folket finner sin glede for det er hva disse er bygget for? eller har jeg bare ikke sett lyset ennå?
Fytti rakkern, jeg som har skrevet så alle kan lese at du er en trivelig fyr, så kaller du meg ei pyse.ojda skrev:Synes man ikke dette er gøy å kjøre/utfordre, er det forde man er "redd for svinger":-)å
[img]http://i1200.photobucket.com/albums/bb3 ... v7zah2.jpg[/img]
Pöh, jeg tror ikke for et sekund at du ikke hadde kost deg nedover derjhn skrev:Fytti rakkern, jeg som har skrevet så alle kan lese at du er en trivelig fyr, så kaller du meg ei pyse.ojda skrev:Synes man ikke dette er gøy å kjøre/utfordre, er det forde man er "redd for svinger":-)å
Det er ikke pent gjort.
Det kan jo være artig med et par hårnåler i ny og ne, men det er egentlig mest bare mas. Nesten-hårnåler er mye bedre.
Jeg har en strekning på 7 km grusvei 10 min hjemmefra, med 7-8 hårnåler ... det kan være litt artig av og til.
Men kanskje ikke for alle ... det var et par fyrer en gang, på en GS og en explorer, som klagde over noen flotte grusveier .... men det hadde vistnok mest med syklene å gjøre
Nei det gjør jo ikke jeg heller.ojda skrev:Pöh, jeg tror ikke for et sekund at du ikke hadde kost deg nedover derjhn skrev:Fytti rakkern, jeg som har skrevet så alle kan lese at du er en trivelig fyr, så kaller du meg ei pyse.ojda skrev:Synes man ikke dette er gøy å kjøre/utfordre, er det forde man er "redd for svinger":-)å
Det er ikke pent gjort.
Det kan jo være artig med et par hårnåler i ny og ne, men det er egentlig mest bare mas. Nesten-hårnåler er mye bedre.
Jeg har en strekning på 7 km grusvei 10 min hjemmefra, med 7-8 hårnåler ... det kan være litt artig av og til.
Men kanskje ikke for alle ... det var et par fyrer en gang, på en GS og en explorer, som klagde over noen flotte grusveier .... men det hadde vistnok mest med syklene å gjøre