Jeg drømmer litt om en tur nedover til Frankrike, tog eller tunnel, eller hva det er, over til England og så kjøre til Liverpool (hvor jeg studerte i 3 årLordShaft skrev:Sitter å lukter litt på hvilke muligheter det er for å få sykkelen over til EnglandEr eneste alternativ tunnelen i sør? Sett vekk fra kjøring på feil side av veien, så er dette er land jeg godt kunne tenkt meg å brukt litt tid i på sykkel. Her er sinnsykt mye flott å se. Viktig å bruke tiden (mens jeg "passer" sneipen) på noe konstruktivt :-)å
Konge, denne har jeg ikke vært klar overToven skrev:Går stadig vekk noen større sjarker fra brevik ja, har vel plass til 12 pax som er grensa før det regnes som passasjerskip og flere krav![]()
Tror jeg da, står kontaktinfo her osv
http://freight.dfdsseaways.com/dfds_fer ... m_ferries/
Jeg tok denne dansebåten flere ganger med gutta jeg spilte i band med på den tiden.LordShaft skrev:Nei det går ingen dansebåter over til england lengre. Som frakter folk og kjøretøy. Så det må eventuelt bli Frankrike eller sende sykkelen som gods over for så å fly. Må høre litt med hva som gjelder i forhold til forsikringer osv. Har jo en del kontakter i Supply næringen. Så ikke umulig det går an å få til noe gjennom der. Vi får sende noen eposter
Ang supply, så avhenger det vel litt av om du kjenner rette karen.LordShaft skrev:Nei det går ingen dansebåter over til england lengre. Som frakter folk og kjøretøy. Så det må eventuelt bli Frankrike eller sende sykkelen som gods over for så å fly. Må høre litt med hva som gjelder i forhold til forsikringer osv. Har jo en del kontakter i Supply næringen. Så ikke umulig det går an å få til noe gjennom der. Vi får sende noen eposter
Du har også fra Gøteborg, med flere avgangerLordShaft skrev:Konge, denne har jeg ikke vært klar overToven skrev:Går stadig vekk noen større sjarker fra brevik ja, har vel plass til 12 pax som er grensa før det regnes som passasjerskip og flere krav![]()
Tror jeg da, står kontaktinfo her osv
http://freight.dfdsseaways.com/dfds_fer ... m_ferries/
Bjerknez skrev:Dasslokk med justerbare Øhlins dempere?