Rekker ikke være der før kl. 20 da..Bjerknez skrev:Da blir det Høk til torsdagen med ny Tracer da?
Dette er et utsagn vertfall jeg har måttet svelge flere gangerxyvind skrev:Men tror at dette blir veldig bra og at jeg kommer til å beholde sykkelen i flere sesonger.
kjellv skrev:Servicepriser til sammenligning:
I flg servicekalkulatoren til Yamaha er 10 000 km service på Tracer kun 2.561,-
20 000 km service koster 3.937,-
Nb: prisene er utregnet med timeprisene fra vårt verksted, p.t 790,- +mva
Dette gjør jo regnestykket ditt enklere![]()
Gratulerer med MT-09 Tracer! Utmerket valg, og den aller fineste fargen
Takk, LordShaft. Dette blir gøy. Slipper man inn i traktorvarmen med Tracer?LordShaft skrev:Gratulere med riktig valg![]()
Note4
Skal være forsiktig med slike utsagn, sant det. Men nå MÅ jeg ro'an ned litt. Kose meg med denne sykkelen en stund.Bjerknez skrev:Dette er et utsagn vertfall jeg har måttet svelge flere gangerxyvind skrev:Men tror at dette blir veldig bra og at jeg kommer til å beholde sykkelen i flere sesonger.![]()
TakkerTommas skrev:Gratulerer så mye!
Tipper du blir kanonfornøyd
Nebb på hjelmen har jeg til gode å forstå hensikten med. Solskjerming? Enig i at de kan se dritkule ut, men hva med luftmotstand? Skulle tro nebbet ga litt løft i høy fart. Men det ligger kanskje som en aerodynamisk vinge og skjærer gjennom lufta?LordShaft skrev:Ja jeg håper da det... jeg sliter litt med innpass i de argeste traktor kretser da jeg fortsatt kjører med racing dress, knepukker og ikke har nebb på hjelmen. Men vi får eventuelt starte en traktor light klubb
Får du med noe kofferter til traceren eller er det noe du må gå til innkjøp av senere.
Note4
Det tror jeg skulle gå helt greit... Men mest "varme" får du nok fra Ducati-entusiastene på forumet, og alle traktor-haterne der utexyvind skrev:Slipper man inn i traktorvarmen med Tracer?
Dette er kun din feil. Bare ventojda skrev:Håper du ikke hørte for mye på hva jeg skrev, for det var jo bare kødd![]()
Selvfølgelig skulle du ha handlet Ducati, og ikke den kjedelige Yamahaen![]()
Neida, jeg hadde nå valgt det samme som du, men du blir pokka nødt til å spare til
ny vinnskjerm til våren![]()
Uansett, gratulerer med en fin tur-sykkel som jeg regner med du vil få mye glede med
Ta det bare med ro så lenge. Utstyrsprodusentene har helt sikkert lagt merke til salgstallene for denne sykkelen verden over. Det skal ikke forundre meg om det dukker opp MYE sexy utstyr til denne før neste sesongxyvind skrev:
Kofferter følger ikke med. Følger ikke med noen ting. Vet faktisk ikke om jeg vil ha kofferter eller f.eks. Kriega-bagger enda. Jeg får visstnok rabatter på alt ekstrautstyr/kjøreutstyr jeg måtte kjøpe fra forhandleren det neste året, så vi får se hvor mye det blir for kofferter og tekstildress