Nebb på hjelmen har jeg til gode å forstå hensikten med. Solskjerming? Enig i at de kan se dritkule ut, men hva med luftmotstand? Skulle tro nebbet ga litt løft i høy fart. Men det ligger kanskje som en aerodynamisk vinge og skjærer gjennom lufta?LordShaft skrev:Ja jeg håper da det... jeg sliter litt med innpass i de argeste traktor kretser da jeg fortsatt kjører med racing dress, knepukker og ikke har nebb på hjelmen. Men vi får eventuelt starte en traktor light klubb
Får du med noe kofferter til traceren eller er det noe du må gå til innkjøp av senere.
Note4
Jeg har sånn semi-skinndress med litt tekstil i. Pluss at Tracer er litt sånn sporty. Så jeg tror jeg er innafor enn så lenge. Får vurdere nye klær i vinter eller noe.
Kofferter følger ikke med. Følger ikke med noen ting. Vet faktisk ikke om jeg vil ha kofferter eller f.eks. Kriega-bagger enda. Jeg får visstnok rabatter på alt ekstrautstyr/kjøreutstyr jeg måtte kjøpe fra forhandleren det neste året, så vi får se hvor mye det blir for kofferter og tekstildress