Kan se for meg at rykkutjevneren var slitt. Gamle V-Twins rykker jo rimelig greit i forhold til en rekkefirer, så da vil man jo merke enormt forskjell når den er byttet! :-)
Ja, men det er vel ikke snakk om en skade her, eller....? Stivhet og stramme muskeler er jo ideelle offer for foamrolleren. Mine muskelknuter og stramme muskler for gjennomgå daglig etter mange idrettsskader og vondter. Enig i at det er best som forebygging altså, men skader har en tendens til å dra med seg omkringliggende muskulatur også for å beskytte det skadde området, så jeg har hvertfall enorm nytte av å "mose" på der ogsåLordShaft skrev:Jeg kan også anbefale en sånn foam roll....men dette er til forebygging, tøying... ikke når skaden er oppstått... da skal du være litt forsiktig med å bruke det!
Ser der ja, men da har du jo roen på detElolz skrev:Har brukt sånn i et års tid eller to.Jeg fikk faktisk en ny i posten i går.
Har en annen jeg har brukt tidligere, men den var jeg ikke helt fornøyd med. Den hjelper godt på ryggen og til å tøye med, men kommer ikke til i nakken og halsen der meste av problemene ligger. Tennisball og squashball hjelper litt. Var hos naprapat i forrige uke og fikk knukket opp en låsning i nakken, og hos muskelterapeut i går, mye bedre alt, selv om jeg er litt stiv og mørbanket i muskulaturen fremdeles. Skal ha meg et par timer til, og lurer på å gå en gang eller to i mnd for å forebygge tull i rygg/nakke.
Sitter jo en del med pc, studerer jo blant annet på nettet. Spurte litt om hvilken sittestilling som var riktig og hva jeg burde tenke på der. Har visst hatt skjermen ørlite for lavt, bygget den opp 3,5cm nå med noe plankegreier, utrolig forskjell. Hadde aldri trodd at et par cm skulle spille så stor forskjell.