Samme tenkte jegjongsanim skrev:Når jeg leste overskriften trodde jeg det var en invitasjon til tur... Ble litt gira men så var det ikke det likevel
Hadde jo vært moro da!

Samme tenkte jegjongsanim skrev:Når jeg leste overskriften trodde jeg det var en invitasjon til tur... Ble litt gira men så var det ikke det likevel
Hadde jo vært moro da!
Uten å spore helt av.jongsanim skrev:Bestilte akkurat Mitas E-10 dakar
Front: 110/80-19
Bak: 150/70-17
Skal pigge dem selv med best-grip pigger...
Håper dette funker
Hadde dere takket ja om det var en invitasjon? Da skulle jeg jaggu slått følge noen mil ... 3-4 kanskje.Gielas skrev:Samme tenkte jegjongsanim skrev:Når jeg leste overskriften trodde jeg det var en invitasjon til tur... Ble litt gira men så var det ikke det likevel
Hadde jo vært moro da!![]()
Hvis jeg følger dem 4 mil ut av Tigerstaden, å du følger dem 4 mil opp mot Platået,jhn skrev:Hadde dere takket ja om det var en invitasjon? Da skulle jeg jaggu slått følge noen mil ... 3-4 kanskje.Gielas skrev:Samme tenkte jegjongsanim skrev:Når jeg leste overskriften trodde jeg det var en invitasjon til tur... Ble litt gira men så var det ikke det likevel
Ved god planlegging og passende tid: Ja, dette ville jeg blitt med påjhn skrev:Hadde dere takket ja om det var en invitasjon? Da skulle jeg jaggu slått følge noen mil ... 3-4 kanskje.Gielas skrev:Samme tenkte jegjongsanim skrev:Når jeg leste overskriften trodde jeg det var en invitasjon til tur... Ble litt gira men så var det ikke det likevel
Se der ja, det var litt som jeg mistenkte.Epylypzon skrev:Uten å spore helt av.jongsanim skrev:Bestilte akkurat Mitas E-10 dakar
Front: 110/80-19
Bak: 150/70-17
Skal pigge dem selv med best-grip pigger...
Håper dette funker
http://www.otc-mc.org/Forum/Generelt/Sk ... paa_TKC-80
TKC 80 med pigg anbefales ikke ser jeg. Blir nok å prøve Mitas/Trelleborg for min del.
http://www.snellingen.no/_Plugins/WebPu ... avgift.pdf
Den flaska kunne man risikere å måtte brådrikke, bare for å bråne kroppenojda skrev:Hvis jeg følger dem 4 mil ut av Tigerstaden, å du følger dem 4 mil opp mot Platået,jhn skrev:Hadde dere takket ja om det var en invitasjon? Da skulle jeg jaggu slått følge noen mil ... 3-4 kanskje.Gielas skrev:Samme tenkte jegjongsanim skrev:Når jeg leste overskriften trodde jeg det var en invitasjon til tur... Ble litt gira men så var det ikke det likevel
så kan de ivertfall ikke klage over supporten![]()
![]()
Betan imellom får de klare sjøl![]()
Trur endatil jeg skulle ha sendt med de ei fl Braastad