Xyvind tar så vidt jeg har forstått Hortenfergen fra Horten som går 18:15-19:00 en plass. Hvor jeg møter han og nøyaktig hvilken ferge han rekker er ikke heeelt avgjort ennå, men hvis fler ønsker å henge seg på så gi beskjed

Nei. Har sluttet å bruke sykkelen på jobben, mer eller mindre. Vertfall så bruker jeg den mye mindre i jobbsammenheng. Merker jeg fort blir lei av å kjøre når jeg kjører hver dag, så jeg vil heller ta bilen slik at jeg har noe å glede meg tilfreddy123 skrev:Kjører du ikke sykkeln til jobb hver dag ?
Dere får ha en fin tur og knips noen bilder av nysykkelen til xyvind da :)
Hehe, det har nok lite med sykkelvalg å gjøre. Jeg har kun 13km. til jobben og helt ærlig så klarer jeg ikke helt å finne gleden i å kjøre i tett trafikk over slike små avstander hver dag. Hadde jeg hatt 5 mil ++ til jobb så hadde det nok vert mer fristende.Snikkeren skrev:Lei av å kjøre hver dag? Høres ut som du har feil sykkel. Se og skaff deg en traktor.
Men du bor i en LITT annen kant av landet med kanskje LITT mindre trafikk og samtidig LITT flottere natur...eller?Snikkeren skrev:Jeg har kun 7 km til jobb, og tar sykkelen ved enhver anledning (når jeg ikke må levere ungene i bhg).
?Bjerknez skrev:Fikk nettopp melding om at en pakke var på vei til meg i posten....
Lurer på hva det kan være...
Nei... jeg venter ikke noe pakke fra Lordy gitt...xyvind skrev:?Bjerknez skrev:Fikk nettopp melding om at en pakke var på vei til meg i posten....
Lurer på hva det kan være...
Ja er ikke det ekstrautstyr på disse BMW'ene? Tror de har det på ramma.freddy123 skrev:Gaffateip ? Hmmmm....