Var på freddan' ute på tur i nærområdet. Jeg og en kompis på en supersprek Suzuki GN125 var på nye eventyr. Turen gikk innover mot Sveio fra Karmøy, via Haugesund city. Svingte av ved Kvalvåg (Fylkesveg 934 og 1 mener jeg på). Her hold jeg såpass høye hastigheter at jeg måtte gire ned for å ikke kvele sykkelen bak den spreke Suzukien.

Hadde lovet å holde følge, så da måtte det bli sånn denne gangen. Halveis over byttet vi sykkel og jeg fikk oppleve hvordan det var å vri gassrulla til endes og fortsatt vente et kvarters tid før jeg bikker 50..Min egen sykkel, den så jeg aldri igjen da noen hadde "glemt" at vi skulle holde følge.
Endte da opp med at vi byttet sykkel da vi nærmet oss hovedveien og satte retningen mot Haukås bensinstasjon hvor vi trykte en hamburger og is til hulls. Kjørte deretter ned mot Auklandshavn, hvor jeg fikk utnyttet litt mer av kreftene, men ikke såpass mye at det ble kjedelig for han bak

Dette var da på FV6. Videre gikk turen gjennom Tjernagel og videre på FV6. Endte til slutt opp på riksveg 47. På menyen nå var akutt røykepause. Så da bestemte vi oss for å kjøre over på et industriområde, der jeg har ingen anelse på hva de gjør. Gasset opp en elendig vei som var full av stein og faenskap. Var så godt i gang at jeg ikke kunne stoppe, så kjørte bare til topps.

Har et bilde fra turen som viser min elegante parkering på toppen.
I morgen kjører jeg nok samme turen rett etter jobb, så lenge Yr.no holder hva de lover. Men denne gang kjører jeg i mitt eget tempo, og ikke 125 kubikk tempo
Foruten om dette, hadde jeg en kompis bak på i dag, og uten å tenke meg om så gav jeg litt for mye gass i første giret, og endte opp med å ha han delvis hengende bak med framhjulet over bakkenivå

Heldigvis gikk dette pent for seg og vi kjørte videre uten andre nevneverdige problemer enn banning som kom bakfra.
Her er da bilde, er ikke noe fotograf og har heller ikke tenkt å bli det, så dette får være godt nok for dere. Blir kanskje noe mer bilder i morgen vis jeg finner noe pent å sette gliset ved siden av.