Krav og krav, det er vel ikke noe krav ift. verken videokvalitet eller lengde på turrapporter

Som Nordvestlending må jeg bare si at Hanekleiva virker forlokkende!Flanker skrev:Selv om dagens tur ble rimelig våt kom det da noe godt ut av den... Mer video! Som kompensasjon for de som fikk blodpropp av å lide seg igjennom videoutgaven av forrige turrapport har jeg denne gangen fattet meg i kortet. Bare 4min. 37sek. opp Hanekleiva![]()
Stedet er velkjent for mange på Østlandet, og er i tillegg til å være et fint stykke MC-vei et mye brukt sted å brekke av E18 for å finne morsommere veier når man kommer nordfra. Så da kan dere Vest- og Nordlendinger se filmen, så vet dere hva vi snakker om når begrepet "Hanekleiva" dukker opp her inne.
Disclaimer: Nevnte Vest- og Nordlendinger må huske at vi er på Østlandet her, nærmere bestemt Vesfold fylke. Ikke forvent Trollstigen nr. 2 eller noe sånt![]()
Veien er forsåvidt morsom fra du kommer ut av 30-sonen i Sande og til krysset Hof/Eidsfoss. Kjører du det strekker på 3 min. så er du sprek! Tar du til høyre da fortsetter morsom MC vei til Eidsfoss og videre langs Eikeren, helt til Fiskum. Da er det over på... Hmmmm... Rundt 40 min. Men det er morsomme veimuligheter i alle retninger videre også.mortenolb skrev:Bakdelen med hanekleiva er vel at det er nesten meningsløst, siden det tar omtrent tre minutter
God HøstturFlanker skrev:Da ruller Smia MCs Høsttur 2015 straks avgårde. Følg turen gjennom helgen her:
GPS sporing i sanntid med LocaToWeb: Smia MC Høsttur 2015
http://locatoweb.com/map/single/192456108" onclick="window.open(this.href);return false;