Kjøring i Østfold

... om sesongstart, tips og råd til turer, treff, og om steder aktive MC-folk møtes.
Svar
Brukeravatar
Cutless
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario

Re: Kjøring i Østfold

Legg inn av Cutless »

cevillan skrev:Dere jeg møtte like over grensen da, rundt Rörviken? Det så ut som en S1000R først i følget, og en MT07 bakerst

https://connect.garmin.com/modern/activ ... lang=norsk (usikker på om denne Garmin-linken funker)
Stemmer det, med unntak av S1000R først i følget :knegg

Bet meg merke i den fete Duken vi møtte, den er vel ikke original den?

Brukeravatar
Bjerknez
Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Jepp! Jeg husker den Duke'n :thumleft
Det stemmer også at det var Cutless med sin HyperMotard som du nok møtte først. Dog er jeg langt over middels tilfreds med at du bet deg merke i S1000R'en først. Kanskje underbevistheten din som snakket, slik at du bare anntok at S1000R'en lå i tet? :knegg

Nei... nå skal jeg ta men bolle :lol

Brukeravatar
Cutless
Motorsykkelen din: Moto Guzzi V7 centario

Legg inn av Cutless »

Bjerknez skrev:... Dog er jeg langt over middels tilfreds med at du bet deg merke i S1000R'en først. Kanskje underbevistheten din som snakket, slik at du bare anntok at S1000R'en lå i tet? :knegg
Fargekoden på Hyper'n er Dark Stealth, så sikkert derfor :P :p

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

Cutless skrev:
Bjerknez skrev:... Dog er jeg langt over middels tilfreds med at du bet deg merke i S1000R'en først. Kanskje underbevistheten din som snakket, slik at du bare anntok at S1000R'en lå i tet? :knegg
Fargekoden på Hyper'n er Dark Stealth, så sikkert derfor :P :p
Problem løst :lol

Brukeravatar
cevillan
Motorsykkelen din: Kawasaki Z900

Legg inn av cevillan »

Det var nok mer det at jeg konsentrerte meg om hvilket type dekke jeg egentlig kjørte på i det partiet. De så ut som grus, oppførte seg litt som grus, men var tydeligvis asfalt. Men MT'en kom så langt bak dere andre, så der var det ikke tvil... ;-)

@cutless: Den er nesten original. Den er bare litt mindre miljøvennlig enn originalen.

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

cevillan skrev:Det var nok mer det at jeg konsentrerte meg om hvilket type dekke jeg egentlig kjørte på i det partiet. De så ut som grus, oppførte seg litt som grus, men var tydeligvis asfalt. Men MT'en kom så langt bak dere andre, så der var det ikke tvil... ;-)

@cutless: Den er nesten original. Den er bare litt mindre miljøvennlig enn originalen.
Aha... så det var ikke "Stealth"-lakken til Cutless allikevel da altså :knegg
Pleier å la han ligge først så jeg ikke ødelegger mandommen hans helt :lol :lol

Neida.. den veien der var litt luguber til tider ja, men det viste seg vist at det stort sett kun var snakk om fint sandstøv som egentlig ikke gjorde så veldig mye skade. :thumleft

kalleklovn
Motorsykkelen din: 2016 Triumph Street Triple R

Legg inn av kalleklovn »

cevillan skrev:Det var nok mer det at jeg konsentrerte meg om hvilket type dekke jeg egentlig kjørte på i det partiet. De så ut som grus, oppførte seg litt som grus, men var tydeligvis asfalt. Men MT'en kom så langt bak dere andre, så der var det ikke tvil... ;-)

Haha. Jeg kjørte hensynsfull og varsomt. Liker å tro at det var grunnen ti at jeg alltid lå sist ihvertfall :lol
2016 - Triumph Street Triple R ......
2015 - Yamaha MT07 3475km

Blogg: http://mcsiden.no/viewtopic.php?t=10362

Brukeravatar
Bjerknez
Kontakt:

Legg inn av Bjerknez »

kalleklovn skrev:

Haha. Jeg kjørte hensynsfull og varsomt. Liker å tro at det var grunnen ti at jeg alltid lå sist ihvertfall :lol
Du glemte "aktpågivende" :lol

Så klart er det grunnen Kalle... Utrolig deilig å ha noe å skylle på. Min unskyldning var at jeg kjørte cruiser og ikke klarte og henge på av den grunn. Men det viste seg allikevel at jeg hang greit med etter litt trening. Men tror nok blodpumpa mi gikk litt hardere i svingene enn til dem andre :-)å

Svar