Jeg fikk sammenliknet min kinanøkkel med en kamerat som har en MT-09. Var ikke sjans i havet til å se forskjell :-)
Nå venter jeg bare på at du skal få montert baklykten din

Hehe. Ja nøklene var fantastisk gode de. Den ene var litt vridd av den gamle, så den nye var jo akkurat som jeg hadde montert ny tennings lås hehe. Så dette funka bra :-)Monstr skrev:Så bra at det fungerte fint! :-) Dette er samme nøklene som på alle nye Yamahaer, inkl R1. Nå kan du vifte med nøkkelen og folk kan like gjerne tro at du har en spell ny R1Hehe.
Jeg fikk sammenliknet min kinanøkkel med en kamerat som har en MT-09. Var ikke sjans i havet til å se forskjell :-)
Nå venter jeg bare på at du skal få montert baklykten dinDet er vel temmelig nøyaktig gjort på 5 minutter
![]()
Er jo hele to skruer
![]()
LordShaft skrev:Fantastiske bilder![]()
Må du reservere plass på fergen? Hvor gjør du eventuelt det?
Takk for det. Kjekt å se bilder og kjekt å dele bilder her på forumet. Folk tar seg tid til å se på dem å lese.Olav K skrev:Fin tur, jeg fulgte deg på locato'en idag![]()
Flotte bilder og kjenner jeg ikke har vært den veien i år. Må bli nå snart...![]()
Og engang skal jeg få tatt den fergja, men for min del er det å kjøre hjem over Suleskar en fin begynnelse på siste halvdel av den turen.
Men neste år...kanskje?
Takker og bukkerElolz skrev:Flotte bilder! Frister absolutt med en tur nedover der før sesongen er over.
DrGreve skrev:Siden du hadde som utgangspunkt å kjøre kystriksveien opp Helgeland så tenkte jeg å først kjøre til Sausvatn og lete opp Scheffers for å sjekke bygget hans, og deretter møte deg i nærheten av Brønnøysund. Deretter var planen å følge deg opp til Bodø.Elruts84 skrev:Jeg tenkte egentlig både på deg og Greve. Greve ville bli med til bodø tror jeg og du ville tilby kaffe. Veldig snilt. Jeg burde nok tatt meg bedre tid til sånnt. Men jeg ble til å bare kjøre og kjøre.
Nå endret du jo planen samtidig som været ble bare dritt, så da valgte jeg å bli i redet