Heisann..Jeg Arvet en gsxr 750 av min bror, og er ikke spessielt god med motorsykler.
Men ivertfall, så var jeg ute å kjørte igår. Kjørte 18mil og parkerte sykkelen hjemme. Ca60min etterpå skulle jeg kjøre en tur på butikken, men da var sykkelen helt død når jeg vridde om tenninga. Og jeg skjønner ingenting! Noen som har noen gode tips til en stakkar?
Suzuki gsx-r 750 (1999)
- Flanker
- Motorsykkelen din: Triumph Tiger Explorer
- Kontakt:
Re: Suzuki gsx-r 750 (1999)
Det elementære først: Har du kommet borti killswitch? Hvis nei, sjekk sikringer...
-- Sjekk ut min MC blogg! --
Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

Min MCsiden.no logg
Mine filmer på Vimeo
Smia MC
------------------------

-
OnlineAJ
- Administrator
- Motorsykkelen din: KTM 1290 SA S, ('18), Moto Guzzi v7 850 Special 100 year Anniversary
- Kontakt:
Heisan Freeze85 og velkommen hit til MCsiden.noFreeze85 skrev:Heisann..Jeg Arvet en gsxr 750 av min bror, og er ikke spessielt god med motorsykler.
Men ivertfall, så var jeg ute å kjørte igår. Kjørte 18mil og parkerte sykkelen hjemme. Ca60min etterpå skulle jeg kjøre en tur på butikken, men da var sykkelen helt død når jeg vridde om tenninga. Og jeg skjønner ingenting! Noen som har noen gode tips til en stakkar?

Jeg er ingen mekanikkracer selv, så skal ikke begi meg inn på komplekse elektriske feilkilder.
Men to ting slo meg sånn med en gang:
1. Du har ikke kommet borti "dødmannsbryteren"? Den røde på høyre styreholke. Er denne slått av får du ikke startet...
2. Du har kanskje glemt å slå av påslått lysbryter...?
Enkle ting å sjekke og noe noe av det beste jeg kan bidra med, er jeg redd...

De som ønsker å bidra økonomisk til driften av forumet kan benytte et av alternativene her.
-
- Motorsykkelen din: Gsxr 400
Jeg holder en knapp på lysbryteren, snakker av egen erfaring.
- DrGreve
- Motorsykkelen din: Honda VF1000f-2
Det er en del ting som du må klargjøre først før det er mulig å hjelpe deg.Freeze85 skrev:Heisann..Jeg Arvet en gsxr 750 av min bror, og er ikke spessielt god med motorsykler.
1, er det lys i lampene når du slår på tenningen?
2, er det lys men starter reagerer ikke når du trykker på start?
3, har du støttebryter?
2 hjul, 5 gir, nær & fjernlys, baklys, bremselys og 4 blinklys, for ikke å glemme, en motor :)
Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;

Youtubekanal: https://www.youtube.com/user/halvardhare" onclick="window.open(this.href);return false;