Kjøpt usett, skal hente til uka.
Så blir det salg av S1000R...
Vi gærne har det godt!

Jeg sitter og sikler mer og mer åpenlyst på denne, og verst av alt... Frk Fryd er veldig positiv, da det er serviceverksted i Bææærgen...LordShaft skrev:Ho ho... Det er så deilig. Du blir nok å kose deg langt mere på denne enn bmw'en![]()
Det er rart med det, jeg trodde det bare var ducati som ga meg de sjel følelsen. Men jeg må innrømme at det er noe eget med ktm også. På en annen måte, men der er sjel![]()
Note4
PS gratulerer
Ja nå når Gud og Hermann har S1000R er det jo bare å være kreativ å få noe gjort :-)åTommas skrev:Savnet etter to sylindre ble for stort. Heiv meg på en svart Super Duke hos MC-Deler.
Kjøpt usett, skal hente til uka.
Så blir det salg av S1000R...
Vi gærne har det godt!
Bjerknez skrev:Denne må jeg få prøvekjørt en dag![]()
180 gamp og sinnsykt moment må jo dra noe så inni gamperæva, spesielt med tanke på at det er en twin...
Men alle så jo hvordan det gikk forrige gang jeg prøvde sykkelen til Tommas...![]()
:-)å
Tror ikke det er noe fare for at jeg kommer til å herme i første omgang, heheToven skrev:Bjerknez skrev:Denne må jeg få prøvekjørt en dag![]()
180 gamp og sinnsykt moment må jo dra noe så inni gamperæva, spesielt med tanke på at det er en twin...
Men alle så jo hvordan det gikk forrige gang jeg prøvde sykkelen til Tommas...![]()
:-)å
Haha, hermegåsa![]()