Velkommen tilbake til 2 sylindre, less is more

Bjerknez skrev:Denne må jeg få prøvekjørt en dag![]()
180 gamp og sinnsykt moment må jo dra noe så inni gamperæva, spesielt med tanke på at det er en twin...
Men alle så jo hvordan det gikk forrige gang jeg prøvde sykkelen til Tommas...![]()
:-)å
Tror ikke det er noe fare for at jeg kommer til å herme i første omgang, heheToven skrev:Bjerknez skrev:Denne må jeg få prøvekjørt en dag![]()
180 gamp og sinnsykt moment må jo dra noe så inni gamperæva, spesielt med tanke på at det er en twin...
Men alle så jo hvordan det gikk forrige gang jeg prøvde sykkelen til Tommas...![]()
:-)å
Haha, hermegåsa![]()
Tror du har rett, men sjekker anyway. Ser man trenger map for full eksos. Det får bli en annen gangOlden skrev:Ang. mapping så følger det ikke med noe med kun slip-on så vidt jeg vet.. I så fall er det mappinga til full eksos som blir lastet inn.
Er været bra, og jeg ikke har for mye å gjøre... skal jeg ta turen oppover og slå følge et stykke sør og østoverTommas skrev:Tidligste jeg klarer henting selv er fredag neste uke. Skal få på plass litt papirarbeid og høre når deler er på plass, så får jeg se når sykkelen kan være klar.
Jeg tror du henger greit på jeg, redd det har litt med ferdighet å gjøre ogsåBusa Trond skrev:Med SuperDukeR blir du lei å henge på med over til Bromma til våren Tommas. Spenstig valg
Faen!! Er det slik det henger sammen!Tommas skrev:Jeg tror du henger greit på jeg, redd det har litt med ferdighet å gjøre ogsåBusa Trond skrev:Med SuperDukeR blir du lei å henge på med over til Bromma til våren Tommas. Spenstig valg
Nei det er bare noe en sier for å være snillBjerknez skrev:Faen!! Er det slik det henger sammen!Tommas skrev:Jeg tror du henger greit på jeg, redd det har litt med ferdighet å gjøre ogsåBusa Trond skrev:Med SuperDukeR blir du lei å henge på med over til Bromma til våren Tommas. Spenstig valg