IKKE Streetfighter (eller BMW), men KTM Super Duke!!
- Snikkeren
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure 2015
Re: IKKE Streetfighter (eller BMW), men KTM Super Duke!!
Jeg har løsningen. Fly opp fredag ettermiddag, så henter jeg deg. Så låner du en seng her, og henter sykkelen på lørdagen. Så kan vi leke oss litt i bakgården min, og så kjører du hjem igjen søndagen.
http://www.snikkeren-mc.no" onclick="window.open(this.href);return false;
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
KTM 1290 Super Adventure 2015
Yamaha TDM 900 2011 (2008 overligger)
Suzuki GSX 650F 2008
Yamaha XT 600 1985
- Tommas
- Motorsykkelen din: KTM Super Duke 1290 R
Snikkeren skrev:Jeg har løsningen. Fly opp fredag ettermiddag, så henter jeg deg. Så låner du en seng her, og henter sykkelen på lørdagen. Så kan vi leke oss litt i bakgården min, og så kjører du hjem igjen søndagen.
Seriøst bra forslag! Har bare en bitteliten ting som må vurderes. Ny eier tar over huset uka etter, så jeg har siste innspurt på flytting den helgen. Tror jeg må se hvor langt jeg har kommet før jeg blåser helga på vestlands-rally

- Bjerknez
- Motorsykkelen din: Har ikke MC lenger...
- Kontakt:
Kan sitte bak på BMW'en oppover hvis du vil?
Vi bare kjøper en slik sele slik at du ikek detter av sykkelen når du sovner
Å herregud... synes jeg ser to svære mannfolk på min sykkel oppover romsdalen!

Vi bare kjøper en slik sele slik at du ikek detter av sykkelen når du sovner

Å herregud... synes jeg ser to svære mannfolk på min sykkel oppover romsdalen!

To voksne menn på en S1000R!? Det er det dummeste jeg har hørt, skulle tatt seg ut!!Bjerknez skrev:Kan sitte bak på BMW'en oppover hvis du vil?
Vi bare kjøper en slik sele slik at du ikek detter av sykkelen når du sovner![]()
![]()
Å herregud... synes jeg ser to svære mannfolk på min sykkel oppover romsdalen!![]()

-
- Motorsykkelen din: Ducati Streetfighter 1098
Slikt skulle jo vært dokumentert, få Snikkern til å filme seansen med drone!!!xyvind skrev:To voksne menn på en S1000R!? Det er det dummeste jeg har hørt, skulle tatt seg ut!!Bjerknez skrev:Kan sitte bak på BMW'en oppover hvis du vil?
Vi bare kjøper en slik sele slik at du ikek detter av sykkelen når du sovner![]()
![]()
Å herregud... synes jeg ser to svære mannfolk på min sykkel oppover romsdalen!![]()

- Bjerknez
- Kontakt:
Med turen til Speed friskt i minnet så tror jeg ikke S1000R er noe behagelig for passasjerer. Dog tror jeg ingen nakensykler i den kategorien er dette, selv om noen kan være litt bedre enn andre...xyvind skrev:To voksne menn på en S1000R!? Det er det dummeste jeg har hørt, skulle tatt seg ut!!Bjerknez skrev:Kan sitte bak på BMW'en oppover hvis du vil?
![]()

Det er vel her Traceren kommer inn i bildet...

-
Du har nok mye rett i det, ser vel for meg at Apriliaen må være en av de bedre? Kanskje Triumph også?Bjerknez skrev:
Det er vel her Traceren kommer inn i bildet...
Har selvsagt ikke peiling, men så er jo ikke passasjerkomfort i høysetet for meg heller da

- Bjerknez
- Kontakt:
Det er spesielt to steder BMW S1000R ikke imponerer meg. Det ene er frontlysene. Langlyset er en stor bløff, og passasjersalen ser ut som et middels truseinnlegg. Sistnevnte gir jeg blaffen i for jeg sitter jo ikke bak på egen sykkel, men frontlyset kunne vert bedre. Virker som dem designet hele sykkelen og begynte bak. Full klaff hele veien, men når dem kom til frontlykten og innmaten der så tror jeg dem fikk det travelt
Bortsett fra dette, så har denne sykkelen alt, men jeg tviler ikke på at KTM'en har det heller. Blir artig å kjøre denne, selv om jeg ikke får lov og bevege meg ut av rain modus

Bortsett fra dette, så har denne sykkelen alt, men jeg tviler ikke på at KTM'en har det heller. Blir artig å kjøre denne, selv om jeg ikke får lov og bevege meg ut av rain modus

- Olav K
- Motorsykkelen din: Den Beste Sykkel (BMW R1250GSA 2019)
Jeg skulle få prøve den i alle modus om jeg ville...
måtte bare ikke si det til Bjerkiz
ooops
måtte bare ikke si det til Bjerkiz

ooops

http://www.kant1.no" onclick="window.open(this.href);return false;
-
Enig, den frontlykta er det eneste som ødelegger S1000R i mine øyne pluss muligens katalysatoren
Noen venner av meg var på Xrider i Levanger og prøvekjørte SDR i plaskregn, han ene kunne fortelle at han ga full spiker i oppoverbakke på motorvei. Da 200 var nådd skal han visst ha sett ned på displayet og sett TC'en, den hadde gått amok hele veien til 200
Han sa at uten TC hadde nok ikke den turen gått bra, så TC på SDR funke visstnok helt perfekt 
Olav daa... Nå mister jo Bjerknez nattesøvn her

Noen venner av meg var på Xrider i Levanger og prøvekjørte SDR i plaskregn, han ene kunne fortelle at han ga full spiker i oppoverbakke på motorvei. Da 200 var nådd skal han visst ha sett ned på displayet og sett TC'en, den hadde gått amok hele veien til 200

Olav daa... Nå mister jo Bjerknez nattesøvn her

- Bjerknez
- Kontakt:
PffftOlav K skrev:Jeg skulle få prøve den i alle modus om jeg ville...
måtte bare ikke si det til Bjerkiz![]()
ooops

- Bjerknez
- Kontakt:
Må bare prsissere en ting her:JK95 skrev:Enig, den frontlykta er det eneste som ødelegger S1000R i mine øyne pluss muligens katalysatoren![]()
![]()
Det da altså ikke designet/utseendet på frontlykten som ikke imponerer meg, men selve lysstyrken på langlyset. Designet i seg selv liker jeg

-
Skjønte detBjerknez skrev:Må bare prsissere en ting her:JK95 skrev:Enig, den frontlykta er det eneste som ødelegger S1000R i mine øyne pluss muligens katalysatoren![]()
![]()
Det da altså ikke designet/utseendet på frontlykten som ikke imponerer meg, men selve lysstyrken på langlyset. Designet i seg selv liker jeg

[video]https://www.youtube.com/watch?v=niumQLDL_k0[/video]Bjerknez skrev:Kan sitte bak på BMW'en oppover hvis du vil?
![]()
Bikers do it all the time, why dont humans. -Jerremy Clarkson, Top Gear.
-
JohnnyTh skrev:[video]https://www.youtube.com/watch?v=niumQLDL_k0[/video]Bjerknez skrev:Kan sitte bak på BMW'en oppover hvis du vil?
![]()