Note4
Har ikke tenkt på dette selv, men det stemmer joHansien skrev:Til og med oransje stropper ja!![]()
Stemmer det! :)cevillan skrev:Duke på tur, aldri sur![]()
Har hørt skrekkhistorier om soveposer som "sniker" seg ut av posen sin og havner i bakhjulet. Kanskje lurt med en ekstra pose med åpning andre vei.
Tilbakela 90 mil i helgen, Duke'en er et skikkelig touring-monster
Tips!Trondgv skrev:Kjørte i dag først en tur til Stord for å handle noe olje og oljefilter-kit. Kommer til å bytte olje når jeg har runda 5000km.
Etterpå kjørte jeg bort til XXL for å se på et telt til Troll-Rally neste helg. Fikk da et 3-mannstelt til 2000kr, som skulle være av god kvalitet. Var ryddesalg her, så fikk det billig :)
Har også prøvepakket, så nå er jeg klar :)
Sent from my D6503 using Tapatalk
Eller motsatt?Trondgv skrev:[klipp]... Slik det ser ut på bildet nå kommer du til å irritere deg over hvor "trangt" det blir på setet. Det var ihvertfall slik jeg erfarte det :) ...
Fikk ikke lest posten skikkelig før nå, men telt, liggeunderlag og sovepose ble pakt ned i en pakksekk og fikk det så langt bak som mulig, men skal nok gå for cargonet til neste gang :)Snikendeugle skrev:Tips!Trondgv skrev:Kjørte i dag først en tur til Stord for å handle noe olje og oljefilter-kit. Kommer til å bytte olje når jeg har runda 5000km.
Etterpå kjørte jeg bort til XXL for å se på et telt til Troll-Rally neste helg. Fikk da et 3-mannstelt til 2000kr, som skulle være av god kvalitet. Var ryddesalg her, så fikk det billig :)
Har også prøvepakket, så nå er jeg klar :)
Sent from my D6503 using Tapatalk
Kjøp Cargonet! Veldig kjekt å ha over det du pakker på passasjersetet.
Du kommer nok også til å merke at telt osv bør forsøkes å festes så langt bak som mulig. Slik det ser ut på bildet nå kommer du til å irritere deg over hvor "trangt" det blir på setet. Det var ihvertfall slik jeg erfarte det :)
Sånn sett hadde jeg litt fordel med at jeg hadde SW-Motech cargoplate istedenfor passasjersetet. Da fikk jeg litt flere praktiske festepunkter.
Enig!Trondgv skrev: Syntes det var gøy jeg, veldig sosialt og veldig mange fine sykler.
Enig med dere og neste gang skal jeg komme på torsdag for å være utvilt til fest på fredag og ha med presenning :-)AJ skrev:Enig!Trondgv skrev: Syntes det var gøy jeg, veldig sosialt og veldig mange fine sykler.
Troll-Rally er alltid hyggelig![]()
Tror nok ganske sikkert at vi tar turen neste år også :-) .