Monstr: Takk for meg! :)
-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Monstrs Yamaha FZS600 og en Suzuki TL1000S - Nye dekk.
Keep up the good work. Kjekt å lese, å ikke minst se bildene 

-
- Motorsykkelen din: KTM 1290 Super Adventure
- Kontakt:
Re: Monstrs Yamaha FZS600 og en Suzuki TL1000S - Nye dekk.
Ja jeg føler med, men ikke allitd det er så mye jeg kan bidra med, har aldri mekket på suzuki selv. Bare ducati og honda.
Ja faen det er bare å få med seg speil refleksen. Skal få tak i en tankveske til neste år som jeg kan ha kamera i. Det gjør at det blir stoppet og tatt fram langt oftere.
Ja faen det er bare å få med seg speil refleksen. Skal få tak i en tankveske til neste år som jeg kan ha kamera i. Det gjør at det blir stoppet og tatt fram langt oftere.

- Shawn91
- Motorsykkelen din: Yamaha FZS600 Fazer 1999
Re: Monstrs Yamaha FZS600 og en Suzuki TL1000S.
Hey
sitter og lurer på å ta førerutviklingskurset til senior MC neste år, og lurer på om du fikk kjøre på rudskogen med Delkevic potta di, eller måtte du bytte til originalt? Og er det krav å ha skinndress?

Shiny side up...
- Shawn91
Er nok en fordel å ha skinndress hvis uhellet er ute jaMonstr skrev:Hei!Shawn91 skrev:Heysitter og lurer på å ta førerutviklingskurset til senior MC neste år, og lurer på om du fikk kjøre på rudskogen med Delkevic potta di, eller måtte du bytte til originalt? Og er det krav å ha skinndress?
Er ikke noe krav til skinndress nei, men du må ha CE-godkjente beskyttelser på knær og albu og skulder. Har dog aldri sett noen kjøre uten skinndress der, men![]()
![]()
Delkevicen går rett gjennom den. Er krav til at man skal ha montert DB-killere, og støygrensa er på 100db. Med DB-killerne montert ligger jeg på mellom 90 og 92db på 7 000rpm, så det er jo langt innenfor kravet! :-)

Da er vi godt innenfor krava, hadde vært kjipt å måtte bytte potte hver gang

Shiny side up...
- Shawn91
Har faktisk merket det ved litt over-aktiv kjøringMonstr skrev:Hehe, ingen fareShawn91 skrev:Er nok en fordel å ha skinndress hvis uhellet er ute jaMonstr skrev:Hei!Shawn91 skrev:Heysitter og lurer på å ta førerutviklingskurset til senior MC neste år, og lurer på om du fikk kjøre på rudskogen med Delkevic potta di, eller måtte du bytte til originalt? Og er det krav å ha skinndress?
Er ikke noe krav til skinndress nei, men du må ha CE-godkjente beskyttelser på knær og albu og skulder. Har dog aldri sett noen kjøre uten skinndress der, men![]()
![]()
Delkevicen går rett gjennom den. Er krav til at man skal ha montert DB-killere, og støygrensa er på 100db. Med DB-killerne montert ligger jeg på mellom 90 og 92db på 7 000rpm, så det er jo langt innenfor kravet! :-)![]()
![]()
Da er vi godt innenfor krava, hadde vært kjipt å måtte bytte potte hver gang![]()
![]()
Bare vær obs på at oljenivålyset kommer og går under kjøring på bane. Det er helt vanlig på Fazerne ved brå oppbremsing for så å aksellere igjen. Da blinker den litt i ny og ne selv om nivået er på topp :-)

Shiny side up...
- norse900
- Motorsykkelen din: BMW R1100RT
Bra annonseMonstr skrev:Da er Fazeren ute på Finn.no :-)
http://www.finn.no/finn/mc/used/object? ... e=63736895" onclick="window.open(this.href);return false;

Får hyre deg som tekstforfatter når jeg finner ut hvilken sykkel jeg må bli kvitt.

BMW R1200GS -19
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)
Honda TransAlp -97
BMW F650 Strada (solgt)
BMW R1100RT -98 (solgt)
Suzuki GSX750E -80 (solgt)
Yamaha XJ900S Diversion -97 (solgt)