Vi trenger rørleggere

hysssj BusaBusa Trond skrev:Drit i været Olav![]()
Vi trenger rørleggere
Olav K skrev:Nyter lørdagskvelden, og vissheten om at jeg er permittert fra jobben fom 15. neste måned.
Håper på mye bra vær framover, så man kan få noen fiiiine høst-turer.... noe skal vel vi NAVere ha og gjøre på også??
![]()
Ikke kule nyheter det, men innbiller meg liksom at du er en kar som lander på beina (eller hjula...)!Olav K skrev:Nyter lørdagskvelden, og vissheten om at jeg er permittert fra jobben fom 15. neste måned.
Håper på mye bra vær framover, så man kan få noen fiiiine høst-turer.... noe skal vel vi NAVere ha og gjøre på også??
![]()
Kos deg du OlavOlav K skrev:@Ojda og Tommas:![]()
Det er nok andre i oljebransjen som har det værr enn meg.
Spørs vel hvor mye NAVing det blir i praksis, for fra midten av sept er det vedlikeholds-stopper på begge smelteverkerkene i Odda.
regner med at KanTech Group får litt å henge fingrene i der![]()
men noen goturer i klar høstluft må man vel unne seg
Parker den i containeren, der den hører hjemme!hakhap skrev:Banner over blikkenslageren som plassert containeren slik at jeg ikke kommer in med Tuono til garasjenblir gateparkering inatt
Bjerknez skrev:Parker den i containeren, der den hører hjemme!hakhap skrev:Banner over blikkenslageren som plassert containeren slik at jeg ikke kommer in med Tuono til garasjenblir gateparkering inatt
![]()
![]()
På Osterøy er det mange artige veger. Har ikke kjørt der med MC enda, men har kjørt en del rundt på øya med bil. Har familie der, og har bodd der noen mnd. når jeg var litenUgelvik skrev:Planlegger en tur til Osterøy. Ta noen bilder og sånt :)
Tapen din skjuler forøvrig ikke tallene noe særlig godt :)