Men du har nå en rå sykkel selv.

Jo da, men ser at en skulle hatt tid og penger til å ha flere sykler. Utseendet på sykkelen din er bare helt *sikle sikle*JLafton skrev:Takk for det![]()
Men du har nå en rå sykkel selv.
Han har flere sykler jaBjerknez skrev:RidingWithTom kjører vel i dag en BMW S1000RR?
men han har kanskje fler sykler...?
Uhørt...Toven skrev:Han har flere sykler jaBjerknez skrev:RidingWithTom kjører vel i dag en BMW S1000RR?
Han har flere sykler. https://www.youtube.com/user/RidingWithTom" onclick="window.open(this.href);return false;Bjerknez skrev:RidingWithTom kjører vel i dag en BMW S1000RR?
Hva er det egentlig du baserer disse påstandene på?Bjerknez skrev:Jeg tror 690'ens svakeste side er kjøring i høye hastigheter over lenger tid. Altså type motorvei. Motorkarakteristikken gjr nok muligens at høye hastigheter kanskje ikke føles veldig behagelig. Men dette er nok en skikkelig "bøllete" sykkel som drar bra fra bunnen av ja.
Hehe, for det første så ser du sikkert jeg skriver "tror". Altså så er påstandene hentet ut fra spesifikasjoner og antatt motorkarakteristikk.Jorraa skrev:Hva er det egentlig du baserer disse påstandene på?Bjerknez skrev:Jeg tror 690'ens svakeste side er kjøring i høye hastigheter over lenger tid. Altså type motorvei. Motorkarakteristikken gjr nok muligens at høye hastigheter kanskje ikke føles veldig behagelig. Men dette er nok en skikkelig "bøllete" sykkel som drar bra fra bunnen av ja.![]()
I en annen tråd mente du også at Ducati Monster heller ikke egner seg for motorveikjøring da motorkarakteristikken tilsier at det ikke gjør det - kan du være så snill å utdype?