her kan man ta opp og skrive om hva som helst

Så... Hva vil du krangle om?freddy123 skrev:ja tenkte det kunne være greit med en slik en her inne ogsåjeg vet det eksisterer på andre forumer jeg har vært medlem av og syntes det har funket greit.
her kan man ta opp og skrive om hva som helst![]()
![]()
![]()
og dersom det skulle bli store diskusjoner om en ting så kan man bruke nettop skravletopicen til fortsette denne og ikke ødelegge trådene til folk for det er ofte det går litt over stokk og stein
Bæ/bae is a Danish word for poop. Also used by people on the internet who think it means baby, sweetie etc.
Hvem er det du prater om? Jeg skjønner ikke bæra.LordShaft skrev:Jeg kan begynne å blåse ut litt damp.
Det er en ting jeg lar meg irritere noe jævlig over. Det er de to helvetene borte i U S and A ho dere orgelbøya som har tatt x antall meter med **** i en privatvideo som havnet på nettet, en far som er dame og er kjendis for ingen grunn! Også han klovnen hun er ilag med som er for kul til å smile på bilder![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Også at ungdommen adopterer språket, slengen eller hva en skal kalle det. Det siste har det gått mye i BAE!!! Hva faen betyr bae?
Der røk et blodkar på øyet!! :-)å
Å ja, har du en 14 år gammel datter. Sørg for å kontrollere ha hun legger ut av bilder på instagram. Det er tydeligvis blitt det nyes stedet å vise mest mulig hud!!
Internett er sikkert bare et forbigående fenomen.LordShaft skrev:Jeg burde igrunn bare si opp hele internett abbonementet... samt få meg mobil uten internett.
Spørsmålet mitt var rettet til freddy123 (TS) og ikke alle i forumet, bare så det er sagtJompa skrev:Forbigående ?
Akkurat som skritt-tellere, økologisk mat, biodiesel, cd-plater, vannsenger, digitalur og tusen andre livsnødvendigheter vi forlengst har kasta ?
Det er forresten valg snart, ser at Bjerknez savner en god krangel.
Sist jeg var med i en, kom det pm fra nesten samtlige moderatorer, så jeg lurer på motivet for å spørre etter noe å krangle om.
Husk at tråden ble startet av en som holder seg langt vekk fra diskusjoner, mest sannsynlig for å selv kunne more seg over andres krangling uten å måtte være involvert selv. Som moderator kan jeg vel ikke akkurat mene at det å lage en tråd hvor målet er å gå i strupen på hverandre er noe man foretrekkerLordShaft skrev:Kanskje dette er en tråd hvor terskelen for å gå i strupen på hverandre er litt høyere?
Note4