Ser ut til været blir bedre til uka, så en får lært sykkelen å kjenne.
Akkurat nå er det vann alle steder etter regnet. Må kjøre om Sokna for å komme til Vikersund akkurat nå

Vi skal vel alltids kunne få lirka en toppboks utav ojda`s reservedelslager (til låns)Busa Trond skrev:Litt ivrig etter å hente sykkelen så ingen utstyr I høst. Har tysker bagen ojda kjøpte med til meg, som jeg får bruke til bagasje resten av sesongen.
Fothvilere, gps, sort fremskjerm og et veskesett må jeg få fikset opp I til våren. Sikkert noe eksos som frister også
Grattis TrondBusa Trond skrev:Etter prehøstturen har jeg tenkt mye på kjøp av SA. Bommet på kjøp av to 250 i sommer så det ble lagt litt på is en stund.Olav K skrev:Ja du Busa, du Busa..... hva har du funnet på idag?![]()
![]()
Hadde en KTM selger på tråden i dag. Må bare høre med fruen først sa jeg, ringer deg opp seinere.
"Explorer var for gamle folk, kjøp KTM du" så hun![]()
![]()
Så da er jeg også tilbake i kjedespraymiljøet
Det tror jeg faktisk ikke.Flanker skrev:Gratulerer! Enda en østerriksk krafttraktor på forumet. Den må jo toppe årets salgsstatistikk her på forumet nå...
Skjemmes ikke i det hele tatt! (bare kult om folk har samme sykkel som meg, tenker de er kvalitetsbevisste...)kjellv skrev:Det tror jeg faktisk ikke.Flanker skrev:Gratulerer! Enda en østerriksk krafttraktor på forumet. Den må jo toppe årets salgsstatistikk her på forumet nå...
I traktorsegmentet er det noe rart som skjer. Der er det noen rare sykler med et slags nebb i fronten med -GS til slutt i navnet sitt som topper alle statistikker, også her inne vil jeg tro. Men det rare er at de som kjøper slike sjelden roper særlig høyt om det. Kanskje de skjemmes littegrann når det har gått opp for dem at nesten alle sykler de møter når de er ute og viser fram sykkelen sin ser akkurat ut som den de har kjøptDerfor tror jeg at det er mange her inne som har kjøpt en sånn -GS men som ikke helt har turt å innrømme det
Explorer falt aldri i smak hos meg av en eller annen grunn...Busa Trond skrev: "Explorer var for gamle folk, kjøp KTM du" så hun![]()
![]()
Det løser du glatt, kjør innom bokhandleren på veg hjem å handl inn noen klistremerkerBusa Trond skrev:Takk folkens![]()
Å.. Hun drar nok alle traktorer over en kam hu der.
Kjerring pjattHun mener nok jeg skal ligge å kjøre I minst 10 år til før jeg burde ha ADV.
Artig å høre hva komentaren hennes blir når jeg kommer hjem med traktor nr 2